ƒруга зустр≥ч з "јкустик св≥нг бенд"

“рет¤ зустр≥ч з "јкустик св≥нг бенд"

„ар≥влив≥сть "непом≥тноњ" музики

"јкустик св≥нг бенд" виконував знайом≥ мелод≥њ просто в≥ртуозно, тим не менш њхн¤ музика була ¤коюсьЕ непом≥тною. ѕроте, можливо, це ≥ Ї ознакою високого р≥вн¤ майстерност≥: живий звук ненавТ¤зливо, непом≥тно створюЇ у присутн≥х на вечер≥ гарний настр≥й, але прибери його Ч ≥ веч≥р одразу втратить усю свою чар≥влив≥стьЕ

9 кв≥тн¤ у книжков≥й кавТ¤рн≥ "Ѕабуњн" грав не зовс≥м звичайний, ¤к на сьогодн≥, музичний колектив. "јкустик св≥нг бенд" Ч флейта, г≥тара (акустична, не електрична) та контрабас (останн≥й Ч у джазовому, а не в класичному розум≥нн≥, ¤сна р≥ч). Ќа друге в≥дд≥ленн¤ програми був об≥ц¤ний вокальний сп≥в, проте вилилос¤ це в п≥дсп≥вуванн¤ музиц≥ у виконанн≥ г≥тариста, що не враховуЇтьс¤. ј так Ч флейта, г≥тара, контрабас, почергове веденн¤ при виконанн≥ композиц≥й перших двох ≥нструмент≥в.

≤ повна в≥дсутн≥сть ударних. ≤ н≥¤коњ електрикиЕ

ћузика була надзвичайно мТ¤кою, ненавТ¤зливою. ¬она шир¤ла залом у хвил¤х тютюнового диму, легким тлом впл≥талас¤ в орнамент трохи гам≥рливоњ атмосфери кафе, лишаючись при цьому непом≥тною. ѕрибери њњ Ч ≥ чар≥влив≥сть вечора зникне, розс≥Їтьс¤.

ѕри цьому музику немовби й не пом≥чали. ѕубл≥ка не реагувала на виступ аплодисментами, спок≥йно переносила перех≥д в≥д мТ¤кого джазу до звичайноњ дисковоњ "електрики" п≥д час пауз, коли музиканти нав≥дувались до ст≥йки бару. ≤ було трохи досадно, що музика не виходить на перший план, так ≥ лишаючись на тл≥ немовби непом≥ченою.

’оча, можливо, в тому й пол¤гаЇ ¤кась особлива принадн≥сть саме такого стилю? ћоже, це й Ї усп≥х справжньоњ музики?.. ѕро це корт≥ло поговорити з непоказними "музичними геро¤ми" сьогодн≥шнього вечора, ≥ ¤ з нетерп≥нн¤м чекав черговоњ перерви.

ћ≥ж двома цигарками

” перерв≥ м≥ж в≥дд≥ленн¤ми на запрошенн¤ до бес≥ди в≥дгукнувс¤ флейтист ќлег:

Ч ќкр≥м мене, г≥тариста ћаксима ≥ контрабасиста ќлекс≥¤, Ї в нас ще вокал≥ст јндр≥й. јле в≥н сьогодн≥ виступаЇ в клуб≥ "”тюги", в нього ≥нший проект, участь в екстр≥м-молод≥жному рус≥. ќтже, в "Ѕабуњн≥" ми виступаЇмо б≥льш салонним складом Ч не квартетом, а тр≥о.

Ч як давно ви ≥снуЇте разом?

Ч як колектив, "јкустик св≥нг бенд" ≥снуЇ вже роки чотири. ’оча м≥ж собою ми були знайом≥ ще у „еркасах.

Ч ј там?..

Ч ”с≥ ми прињхали до  иЇва саме з „еркас Ч п≥дкор¤ти столицю! —клад наш раз в≥д разу трошки зм≥нюЇтьс¤, поповнюЇтьс¤Е јндр≥й прийшов до нас на другому роц≥ роботи, г≥тарист ћаксим Ч минулого л≥та, коли бенд покинув його попередник. јле такою зам≥ною ми дуже задоволен≥.

Ч як≥ причини такоњ зам≥ни, ¤кщо не секрет?

Ч —каж≥мо так: усе будувалос¤ на особистих взаЇминах, ¤к нер≥дко буваЇ у творчих людейЕ «≥грали роль не ¤к≥сь амб≥ц≥њ. ÷е просто далис¤ взнаки людськ≥ помилки. ќтак вчимось на помилках, працюЇмо, ростемо. јле детально обговорювати цю тему ¤ би не хот≥в.

Ч √аразд, облишмо цеЕ —каж≥ть тод≥ от що: х≥ба не досадно, що в≥дв≥дувач≥ слухають вас, мТ¤ко кажучи, не надто уважно? „и влаштовуЇ ¬ас реакц≥¤ сьогодн≥шньоњ аудитор≥њ?

Ч «наЇте, ¤кщо в≥дв≥дувач≥ кафе не аплодують нам п≥сл¤ кожного номеру, ще н≥ про що не св≥дчить. ¬они приход¤ть сюди, њд¤ть, пТють, сп≥лкуютьс¤ м≥ж собою Ч ≥ при цьому слухають нас.

Ч ќтже, гарну музику не пом≥чають?..

Ч Ћюди не п≥двод¤тьс¤, не йдуть зв≥дси Ч х≥ба н≥?

Ч “ак.

Ч Ќаша музика створюЇ спри¤тливий настр≥й дл¤ сп≥лкуванн¤. Ћюди посм≥хаютьс¤. я люблю п≥д час гри, в моменти, коли не надто захоплений музичною тканиною, подивитис¤ в зал, зустр≥тис¤ очима з присутн≥ми. ≤ сьогодн≥шн¤ реакц≥¤ публ≥ки погл¤дами мен≥ подобаЇтьс¤: оч≥ доброзичлив≥, тепл≥Е

Ч „ию музику ви граЇте? яким стил¤м в≥ддаЇте перевагу?

Ч ÷е переважно джазов≥ стандарти, а там маса автор≥в.

Ч “обто?

Ч ÷е мелод≥њ, написан≥ в основному у 30-40-х рокахЕ хоча й необовТ¤зково. ћелод≥њ до ф≥льм≥в, до мюзикл≥в. ÷≥ композиц≥њ грали-перегравали багато музикант≥в. ѓх можна грати у р≥зних настро¤х, р≥зних темпахЕ

Ч я розум≥ю, що джаз нев≥дд≥льний в≥д ≥мпров≥зац≥њ. « цим у "јкустик св≥нг бенд" все класно.

Ч ƒ¤кую за компл≥мент.

Ч ¬и казали, що прињхали з „еркас п≥дкор¤ти столицюЕ “о ¤к, вдалос¤ це чи н≥?

Ч «наЇтеЕ вдалос¤. ’оча це дуже широке пон¤тт¤, в ¤ке можна вкладати багато вимог.

Ч ≤ тим не менш?..

Ч Ќа кавалок хл≥ба нам вистачаЇ.  р≥м того, пор≥вн¤но з ≥ншими м≥стами у  иЇв≥ значно культурн≥ша публ≥ка, наш стиль, наш жанр затребуваний. ќтже, ми затребуван≥ теж. “ак що мен≥ подобаЇтьс¤ працювати тут.

Ч ўо маЇте на уваз≥ п≥д "≥ншими м≥стами"?

Ч ƒо цього ми мали г≥ркий досв≥д роботи у „еркасах. “ам ми теж хот≥ли грати цю музику ≥ н≥защо не бажали працювати, скаж≥мо так, у ресторанному напр¤м≥. јле черкаська публ≥ка це абсолютно не сприймала.

Ч ј дал≥  иЇва "јкустик св≥нг бенд" кудись вињздив?

Ч ѕо ”крањн≥ Ч н≥Е “а й загалом Ч теж н≥. ’оча своњ плани "Ѕарбаросса" в нас, безперечно ≥снують. –≥ч у т≥м, що зараз поступово, неквапом, але створюЇтьс¤ новий авторський проект. ≤ от коли в≥н буде готовий, гадаю, це буде ц≥каво й несоромно показати нав≥ть на «аход≥. јле це все ж поки що проект, ≥ говорити про нього зарано.

Ч ј на —ход≥ чи ѕ≥вноч≥?

Ч Ќ≥чого не знаю про —х≥д чи ѕ≥вн≥ч у джазовому план≥!

Ч ¬ –ос≥њЕ

Ч Ќу, ¤ думав про –ос≥юЕ ћожливо, ¤кийсь джазовий фестивальЕ јле ≥ про це зарано говорити.

Ч ј поки що четверо молодих людей "окопалис¤" у  иЇв≥. ѕитаючи про п≥дкоренн¤ столиц≥, ¤ мав на уваз≥ комфортн≥сть самов≥дчутт¤ у нашому м≥ст≥.

Ч «наЇте Ч вельми комфортно почуваЇмось!

Ч ’то ви б≥льше зараз Ч ки¤ни чи черкащани?

Ч ”  иЇв≥ ¤, по-перше, почуваюс¤ вдома, почуваюс¤ в≥льно ≥ комфортно. ћен≥ тут дуже подобаЇтьс¤.

Ч ƒома Ч це у квартир≥? „и в гуртожитку?

Ч «н≥маЇмо квартиру. Ќа свою поки що не заробили. Ќ≥чого, все попереду.

Ч —под≥ваюсьЕ ј що можете сказати про в≥дсутнього вокал≥ста? ’оча розмовл¤ти заочно не зовс≥м зручно, але ж в≥н член командиЕ

Ч ¬≥н мен≥ подобаЇтьс¤ ≥ ¤к людина, ≥ ¤к профес≥онал. ¬ нього ун≥кальний тембр, ун≥кальна подача. Ќам ус≥м дуже подобаЇтьс¤ працювати разом. ≤ це взаЇмно.

Ч ј що привносить вокал у ваше виконанн¤? „и прикрашаЇ в≥н ваше тр≥о, коли працюЇте учотирьох? я от люблю органну музику, але часто буваЇ, що камерний сол≥ст псуЇ все враженн¤.

Ч ѕрикрашаЇ, ще й ¤к! я сам ≥нструментал≥ст, тому в≥ддаю перевагу ≥нструментальн≥й музиц≥. ¬и теж. ѕроте Ї маса людей, ¤ка в≥ддаЇ перевагу вокальному супроводу, вокальному виконанню. “ому кр≥м усього це ще й затребуване.

Ч я спитав ¬ас не ¤к ≥нструментал≥ста, а ¤к кер≥вника колективу, що п≥дбираЇ людейЕ

Ч ј от п≥д≥брати музиканта в колектив не надто просто. ™ моменти з≥граност≥, стил≥стичних переваг. ќстаннЇ в нас мен≥ особливо подобаЇтьс¤: вс≥ в≥дчувають найменш≥ тонкощ≥ св≥нгу. «агалом, зараз можна знайти багато жорсткого електричного св≥нгу, а от мТ¤кого, салонного, ¤к у нас... ÷е треба пошукати, ≥ дуже переб≥рливо. “ому добре, що ус≥ разом з≥йшлис¤.

Ч „и бувають у вас ¤к≥сь сварки? ¬и ж люди творч≥, а це м≥ж митц¤ми не р≥дк≥стьЕ

Ч ¬се проходить мирно. ѕриродно, Ї розб≥жност≥ у погл¤дах, але серйозних конфл≥кт≥в ¤к такихЕ “ьху-тьху-тьху! ћи вже трохи подоросл≥шали, навчилис¤ ц≥нувати одне одного ¤к люди, ¤к музиканти.

Ч ј ¤к щодо кв≥нтету? ћен≥ здаЇтьс¤, вам бракуЇ ударникаЕ

Ч ћТ¤кого ударника. Ќа першому роц≥ в нас ≥ справд≥ був такий, ≥ дуже непоганий. јле перењзду до  иЇва в≥н, на жаль, не витримав: звик до домашнього затишкуЕ ќтже, ¤к бачите, багато залежить в≥д людини. ѕроте ¤ би з ним грав ≥з задоволенн¤м ≥ зараз.

ј поки що граЇмо без ударника. ¬ майбутньому проект≥ в нас нам≥чений б≥т, зн≥мемо з ¤кихось барабанщик≥в Ч буде грати!

Ч ƒома, у „еркасах часто буваЇте?

Ч –≥дко, ≥ чим дал≥, тим р≥дше. ÷е теж стандартЕ

Ч «араз середина весни, не за горами ƒень  иЇва. ¬и десь гратимете на це св¤то?

Ч ќй! Ѕ≥жу з  иЇва у цей день! ÷е не наш день: шум, балаганЕ я не зТ¤вл¤юс¤ у центр≥. якщо перебуваю в поганому гумор≥, ¤кщо душу краЇ мазох≥зм, можна ув≥рватис¤ у натовпЕ ј так Ч б≥жу геть.

ѕ≥дготував
“имур Ћитовченко

Hosted by uCoz

© “имур Ћитовченко. ¬сi права застереженi у в≥дпов≥дност≥ до «аконодавства ”крањни. ѕри використаннi посиланн¤ Ї обов'¤зковим. (’оча всiм вiдомо, що "копi-райт" розшифровуЇтьс¤ або "копiювати праворуч", або "зкопiйовано вiрно", тож до збереженн¤ авторських прав нiхто серйозно не ставитьс¤... ј шкода!)
якщо ¬и знайшли цю сторiнку через ¤кусь пошукову систему i просто вiдкрили њњ, то скорiш за все, нiчого не знаЇте про автора даного тексту. “ак це легко виправити, мiж iншим! ƒавiть тут, i всеЕ