*** ѕочатковий вар≥ант статт≥ ***

√≥потези
ћайже про У≈“ќФ

Ќе зл¤гайтесь з ким попало,
цноту береж≥ть, д≥вчата!

ћ≥нохорониздоровС¤ попереджаЇ: дошлюбн≥ статев≥ стосунки небезпечн≥ дл¤ вашого потомства

ћи св≥дом≥ того, що це скидаЇтьс¤ на пл≥д хвороњ у¤ви кл≥мактеричноњ фем≥н≥стки, злитоњ у творчому екстаз≥ з≥ вродженим ≥мпотентом у пС¤тому кол≥н≥, але просто не маЇмо права не довести до в≥дома шановних читач≥в жахливого припущенн¤: мужчина, котрий вперше робить ж≥нку ж≥нкою, ≥ншими словами Ц нахабно забираЇ њњ д≥воч≥сть Ч може тим самим Уз≥псуватиФ на генному р≥вн≥ њњ майбутн≥х д≥тей. ÷им страшним одкровенн¤м д≥л¤тьс¤ приб≥чники так званоњ телегон≥њ, ¤к≥ останн≥м часом зС¤вилис¤ ≥ в ”крањн≥

“имур Ћ»“ќ¬„≈Ќ ќ
Ќатал≥¤ “»ћќЎ≈Ќ ќ

Е»ногда срываюсь с места,
как напудренный ¤:
до сих пор мо¤ невеста
целомудренна¤Е
(¬олодимир ¬исоцький, УЌевидимкаФ)

—трокат≥ лошата

ј починалос¤ все з роботи профес≥йних кон¤р≥в. Ѕлизько середини ’≤’ ст. комусь ≥з них спало на думку: а що, ¤к спробувати схрестити звичайного кон¤ ≥з конем УафриканськимФ Ч тобто зеброю?! якими ¤кост¤ми вир≥зн¤тиметьс¤ Узеброк≥ньФ? Ќаприклад, в≥домо, що мул Ч г≥брид кон¤ й в≥слюка, Ч хоча ≥ Ї безпл≥дним, проте значно витривал≥ший за першого ≥ б≥льший за другого.

јле результат кон¤рського експерименту ви¤вивс¤ надто приголомшливим. Ќ≥, п≥сл¤ безпосередн≥х злучок ≥ зебр-самц≥в з кобилами, ≥ коней ≥з зебрами-самками потомства не дочекалис¤, тому в≥д схрещувань згодом в≥дмовились. ѕроте через багато рок≥в т≥ сам≥ породист≥ кобили, що побували п≥д зебрами, неспод≥вано почали народжуватиЕ строкатих лошат! ≤ при цьому њхн≥ зади п≥дставл¤ли не зебрам, а породистим жеребц¤м без темних пл¤м у родовод≥. ”¤в≥ть соб≥ здивуванн¤ нещасноњ кобили, ¤ка не знала за собою жодних УрозпутнихФ звС¤зк≥в п≥д час, так би мовити, роботи над нащадками, а гр≥хи бурхливоњ юност≥ давно вже встигли забутис¤.

¬т≥м, хоч би там ¤к, а незвичайними результатами зац≥кавилис¤ вчен≥ ‘л≥нт ≥ Ћедантек Ч сучасники ƒарв≥на. ¬они здогадалис¤ поц≥кавитись, а чи не отримував аналог≥чних результат≥в хтось ≥ще? “од≥ њх ошелешили собак≥вники, котр≥ ч≥тко за¤вили: ¤кщо чистокровна сука бодай один раз Успуталас¤Ф з кобелем-дворн¤гою, у нењ вже н≥коли не буде чистопородного потомства. “ака от плата за любов. ѕри ще детальн≥шому вивченн≥ проблеми були знайден≥ й ≥нш≥ под≥бн≥ приклади ¤к у тваринному, так ≥ в рослинному св≥т≥. явище отримало назву телегон≥њ, а ‘ел≥кс Ћедантек нав≥ть залишив п≥сл¤ себе книгу У≤ндив≥д, еволюц≥¤, спадков≥сть та неодарв≥н≥стиФ (рос≥йською була видана у ћоскв≥ 1899 р.).

У ава з вершкамиФ

“ут сл≥д зазначити, що телегон≥Їю серйозно займалис¤ лише одинаки, а решта вченого загалу ставилась до ц≥Їњ дисципл≥ниЕ мТ¤ко кажучи, з гумором. –≥ч нав≥ть не в тому, що перш≥ Утелегон≥чн≥Ф результати одержали не вчен≥, а кон¤р≥-практики. ¬истачало виведеного ще древн≥ми греками правила: под≥бне народжуЇтьс¤ в≥д под≥бного. Ѕо телегон≥¤ фактично доводить, що на груш≥ можуть запросто вирости ¤блука. («в≥сно, про навмисно прищеплену ¤блуневу г≥лку не йдетьс¤.) ј людина може народитиЕ

ƒо реч≥, ¤к бути з людиною?! „и поширюютьс¤ Утелегон≥чн≥Ф законом≥рност≥ тваринного й рослинного св≥т≥в на homo sapiens?.. ўе ‘л≥нт ≥ Ћедантек свого часу поставили це питанн¤ руба. ѓхн≥ посл≥довники в≥дпов≥ли однозначно: так! ѕричому в людини Утелегон≥чн≥Ф насл≥дки ви¤вл¤ютьс¤ найсуттЇв≥ше з ус≥х живих ≥стот. ј саме в тому, що ж≥нка, котра колись отримала задоволенн¤ з негром, через багато рок≥в може народити негрен¤, хоча на той час житиме з б≥лим мужчиною.

“ак само Уз≥псувати назавждиФ потомство ж≥нки можуть ≥нтимн≥ стосунки з пТ¤ницею, наркоманом, розумово неповноц≥нною особою. УЌайхибн≥шимФ, у цьому раз≥, Ї нащадки шльондри. … абсолютно неважливо, хто буде ф≥зичним батьком д≥тей ж≥нки. Ќе так зовн≥шн≥ ¤кост≥, ¤к у значно б≥льш≥й м≥р≥ Ч розумов≥ зд≥бност≥, риси характеру, схильн≥сть до скоЇнн¤ злочин≥в у ж≥ноче лоно УзакладаЇФ перший мужчина, котрий його УотоварюЇФ. Ќепр¤мо це п≥дтверджувала й знаменита теор≥¤ Ћомброзо щодо Ууспадкуванн¤Ф дитиною злочинних нахил≥в батьк≥в.

¬т≥м, з по¤вою ≥ розвитком генетики, котра детально по¤снювала закони спадковост≥, телегон≥ю спочатку жорстоко осм≥¤ли, а згодом остаточно здали до арх≥ву ≥стор≥њ. ј ¤к же бути з р¤бими лошатами та, зокрема, негрен¤тами? ƒуже просто. ¬≥домо, що далек≥ предки коней були строкатими, мов зебри, отже народженн¤ УзебролошатФ Ч не б≥льше н≥ж звичайний атав≥зм, ¤кий суто випадково зб≥гс¤ ≥з марними досл≥дами кон¤р≥в.

Ќу, а народжен≥ в≥д б≥лих батьк≥в негрен¤таЕ ÷е теж просто. якщо б≥ла ж≥нка зачала в≥д чорношк≥рого, то в нењ все-таки може народитис¤ б≥ла дитина. ¬ласне, це все одно буде мулат (Укава з вершкамиФ), проте з дуже-дуже св≥тлою шк≥рою Ч х≥ба що трохи смагл¤в≥шою в≥д звичайноњ. ј от в≥д цього мулата у свою чергу може народитис¤ чорна дитина! ѕричому буваЇ так, що Уген чорношк≥рост≥Ф передаЇ дитин≥ не мат≥р, а батько, ¤кий нав≥ть не здогадуЇтьс¤ про це.

≈нергетичний сл≥д?!

ѕ≥сл¤ сексуальноњ революц≥њ 60-70-х рр. ’’ ст. «ах≥д добр¤че довбанула пандем≥¤ смертельного ¬≤Ћ-—Ќ≤ƒу. Ћюди впали у розпач. “од≥ й почалис¤ контрвиверти, одним з елемент≥в ¤ких стала пропов≥дь збереженн¤ д≥вчатами цноти до шлюбу. ќсь тут Упропов≥дники цнотиФ й згадали про телегон≥ю, попутно сфабрикувавши легенду про те, буц≥мто н≥хто њњ не заперечив, а просто досл≥ди на цю тему були засекречен≥ одразу вс≥ма ур¤дами. —правд≥, телегон≥¤ Ч штука зручна: чим ≥ще можна настрахати вкрай прагматичних американц≥в та Ївропейц≥в, ¤к не перспективою Уз≥псуватиФ потомство?!  ому ж тод≥ справи передаватиЕ

ј от на теренах колишнього —–—– кидок в≥д секс-революц≥њ до Уреакц≥њФ вклавс¤ не в 40, а лише у 15 рок≥в! ѕричому далос¤ взнаки нещодавнЇ погол≥вне захопленн¤ екстрасенсорикою та б≥оенергетикою: тутешн≥ адепти телегон≥њ стверджують, що перший мужчина лишаЇ в ж≥нц≥ УенергетичнийФ сл≥д, ¤кий маЇ велике значенн¤ стосовно напр¤му мисленн¤ сексуальних партнер≥в у цей момент Ч бо людська думка Ї матер≥альною субстанц≥ЇюЕ ≤ таке ≥нше. «в≥дси висновок: жодних дошлюбних та позашлюбних стосунк≥в, жодних зл¤гань на сторон≥! Ѕо нац≥ю треба берегти.

јргументац≥¤ ретельно п≥дпираЇтьс¤ цитатами з Ѕ≥бл≥њ та пропов≥дей р≥зноман≥тних св¤тих. «гадуЇтьс¤ УмудреФ поводженн¤ предк≥в з покритками та ж≥нками-зрадниц¤ми, аж до сп≥ванн¤ диф≥рамб≥в ф≥зичним розправам над ними. ƒо реч≥, пишуть на цю тему переважно ≥сторики, соц≥ологи та св¤щеннослужител≥, а не медики та б≥ологиЕ

Ќа в≥тчизн¤них теренах темою телегон≥њ зац≥кавилас¤ “ерноп≥льська ф≥л≥¤ —оюзу украњнок. Ќа проханн¤ товариства, знаний терноп≥льський г≥неколог Ћеон≥д √ута п≥дготував ≥ прочитав лекц≥ю на тему Уƒуховн≥ засади здоровТ¤ с≥мТњ та нац≥њФ, що викликала справжню сенсац≥ю. “ому Ї над≥¤, що принаймн≥ на “ерноп≥льщин≥ одв≥чн≥ украњнськ≥ ц≥нност≥, так≥ ¤к моральн≥сть ≥ духовн≥сть в≥зьмуть нарешт≥ гору над хибними насл≥дками так званоњ сексуальноњ революц≥њ Ч а саме Ч розгулом тваринницьких ≥нстинкт≥в ≥ грубим перв≥сним дошлюбним (≥, не дай Ѕоже! Ч позашлюбним) сексом. јдже тепер на страж≥ незайманост≥ сто¤тиме незламний —оюз украњнок, озброЇний телегон≥стичними теор≥¤ми.

ѕитанн¤ без в≥дпов≥дей

ћ≥ж ≥ншим, ≥стинн≥сть телегон≥њ й дос≥ не спростована або не п≥дтверджена. “реба думати, що саме цей прикрий факт стоњть на завад≥ поголовноњ морал≥зац≥њ населенн¤ ≥ остаточноњ його в≥дмови в≥д сумн≥вних небезпечних звС¤зк≥в та й взагал≥ хибних бажань п≥ти Унал≥воФ. ќсобливо Ч на початку УвиснажливогоФ статевого марафону.

ќт т≥льки у нас залишилос¤ дек≥лька незС¤сованих питань, на ¤к≥ телегон≥¤ в≥дпов≥д≥ поки що не дала.

1. якщо Уперший самецьФ зробить своЇ д≥ло у презерватив≥ Ч чи вважатиметьс¤ в≥н першим, тобто тим, хто маЇ Уз≥псуватиФ майбутнЇ потомство?

2. якщо цей Ч найперший Ч ощасливить обраницю не звичним робочо-сел¤нським методом, а, скаж≥мо, за французьким або кавказьким рецептом Ч чи залишатьс¤ його обдурен≥ гени у т≥л≥ ощасливленоњ, аби, знов-таки, вплинути на ще ненароджену дитину? якщо так, то в ¤ких м≥сц¤х ≥ ¤ким чином впливатимуть?

3. „и розгл¤даЇ телегон≥¤ вар≥ант, коли на м≥сц≥ першого партнера опин¤Їтьс¤ не мужчина, а навпаки? як вплине на невд¤чне потомство саме такий перший сексуальний досв≥д?

4. ≤, нарешт≥, ¤кщо першим партнером дос≥ незайманоњ д≥вчини став, прим≥ром (проханн¤ до вс≥х членкинь —оюзу украњнок, зокрема, Ч “ерноп≥льськоњ ф≥л≥њ Ч заплющити оч≥) тепличний ог≥рок, або недозр≥лий банан, або, чого доброго Ч бейсбольна б≥та Ч ¤к саме в≥д≥бСютьс¤ юнацьк≥ пустощ≥ майбутньоњ мами на Утехн≥чних характеристикахФ нащадк≥в?

—под≥ваЇмось, коли-небудь ми таки отримаЇмо в≥дпов≥д≥ на ц≥ актуальн≥, ≥, нав≥ть, не побоњмос¤ цього слова, животрепетн≥ питанн¤. ј ¤кщо не ми, то принаймн≥ наш≥ нащадки Ч з≥псован≥ вщент.

ƒов≥дка

—лово Утелегон≥¤Ф походить в≥д грецького УтелеФ (у далеч≥нь, далеко) та УгоносФ (народженн¤, породженн¤). “ак ≥менують вченн¤ про вплив на майбутнЇ потомство самиц≥ першого самц¤, що мав статевий контакт з нею. ” середовищ≥ науковц≥в дос≥ не вщухли суперечки з приводу того, чим Ї телегон≥¤ Ч наукою чи лженаукою.

ƒо реч≥

ƒайош цноту!

ќстанн≥м часом усе част≥ше зТ¤вл¤ютьс¤ матер≥али у прес≥ та в≥домост≥ соцопитувань про зростанн¤ Учолов≥чогоФ попиту на незайманок. ѕроте боротис¤ з таким ¤вищем нормальним ж≥нкам неважко. Ћише клоп≥тно.

Ќаприклад, таку операц≥ю, ¤к і≥менопластика, зараз можуть зробити у будь-¤к≥й кл≥н≥ц≥. ј ск≥льки раз≥в може ж≥нка Упришивати цнотуФ? Ћ≥кар≥ стверджують: ск≥льки завгодно! “а й пот≥м Ч не варто забувати, що завд¤ки секс-революц≥њ нав≥ть люди з браком фантаз≥њ д≥зналис¤ про сурогатн≥ форми статевих контакт≥в. “ож не дивно, що одна Уцнотлива нареченаФ в≥дверто з≥зналас¤ на ≥нтернет-форум≥: Уяк д≥вувала, секс був анальним, ¤к зам≥ж вийшла Ч став нормальнимФ.

“ож п≥днесена нареченому у шлюбну н≥ч УцнотаФ зараз швидше за все означатиме одне: наречена намагаЇтьс¤ догодити черговим чолов≥чим УпримхамФ. ј зв≥дки ц¤ д≥воч≥сть: в≥д утриманн¤, в≥д х≥рурга чи в≥д нестандартних секс-уподобань Ч зовс≥м ≥нше питанн¤. як кажуть, не вп≥ймана Ч не шльондраЕ

 оментар

ƒоцент “ерноп≥льськоњ медичноњ академ≥њ, л≥кар-г≥неколог ≥з 45-р≥чним стажем Ћеон≥д √”“ј:

Ч якось ¤ оперував учительку ≥з ∆итомирськоњ област≥ й в≥д нењ д≥знавс¤ про один випадок: у поњзд≥ вона познайомилас¤ з ж≥нкою, ¤ка весь час плакала, оск≥льки народила чорну дитинку. “ак от, рок≥в пТ¤ть тому ц¤ ж≥нка справд≥ мала статев≥ стосунки з негром, але пот≥м в них усе зак≥нчилос¤, ж≥нка вийшла зам≥ж ≥ була в≥рна своЇму чолов≥ков≥. ¬она кл¤лас¤ йому, що не зраджувала, проте чолов≥к все одно њњ покинув.

“од≥ ¤ почав ц≥кавитис¤ цим питанн¤м, спробував зТ¤сувати, чи справд≥ под≥бне можливе? ¬ивчав багато л≥тератури, читав про теор≥ю Ћомброзо, пот≥м знайшов матер≥али про телегон≥юЕ ¬ ”крањн≥ цим н≥хто з≥ вчених не ц≥кавитьс¤ Ч можливо, окр≥м мене. я базувавс¤ виключно на заруб≥жних джерелах. Ќе можу точно по¤снити, чому так трапл¤Їтьс¤. Ќаш≥ предки знали про це ¤вище, хоча по¤снювали його суто психолог≥чним фактором.

¬важаю, не варто зупин¤тис¤ на тому момент≥, що де¤к≥ вчен≥ заперечують телегон≥ю, бо йдетьс¤ про вихованн¤ поваги до д≥вчат з боку чолов≥к≥в, котр≥ можуть нег≥дно поводитис¤ з ними. ј в результат≥ д≥вчата стають жертвами чолов≥чоњ неповаги й легковажност≥. ј з цим треба боротис¤.



Hosted by uCoz

© “имур Ћитовченко. ¬сi права застереженi у в≥дпов≥дност≥ до «аконодавства ”крањни. ѕри використаннi посиланн¤ Ї обов'¤зковим. (’оча всiм вiдомо, що "копi-райт" розшифровуЇтьс¤ або "копiювати праворуч", або "зкопiйовано вiрно", тож до збереженн¤ авторських прав нiхто серйозно не ставитьс¤... ј шкода!)
якщо ¬и знайшли цю сторiнку через ¤кусь пошукову систему i просто вiдкрили њњ, то скорiш за все, нiчого не знаЇте про автора даного тексту. “ак це легко виправити, мiж iншим! ƒавiть тут, i всеЕ