ƒ≥ти трьох континент≥в

√рупа "Brazzaville" прињхала в ”крањну вперше Ч й в≥дразуЕ куди б ви думали?! «в≥сно Ч у " вартиру "Ѕабуњн"!.. Ќа концерт≥ було не надто людно. —п≥вали, слухали, ключиками дзеленчалиЕ ≥ потроху дисками та футболками торгували. «агалом, непогана веч≥рка вийшла. ј от що воно таке Ч музика у стил≥ "Brazzaville"?.. —пробуЇмо збагнути.

Ѕраззавиль Ч це столиц¤  онго.  онго Ч це десь в јфриц≥. —толиц¤ розташована на берез≥ однойменноњ р≥чки. як там у в≥рш≥ —ерг≥¤ ћ≥халкова? –≥чка п≥д назвою  онго течеЕ —онце, здаЇтьс¤, десь у неб≥ печеЕ ўось таке.

Ќе знаю, ¤ке сонце напекло потилицю саксофон≥ста ƒев≥да Ѕрауна, але створену в Ћос-јнджелес≥ (—Ўј) групу в≥н чомусь назвав саме на честь конголезькоњ столиц≥: "Brazzaville". ѕодейкують, н≥бито п≥вденне. ѕ≥вденноамериканське, тобтоЕ ” будь-¤кому раз≥, вже прот¤гом восьми рок≥в "Brazzaville" концертуЇ з дедал≥ б≥льшим усп≥хом. ”сп≥шност≥ команди не завадила нав≥ть та обставина, що сам ƒев≥д Ѕраун останн≥м часом живе у Ѕарселон≥.  оротше Ч справжн≥ д≥ти трьох континент≥в!

ј може Ч це навпаки допомогло "розкручуватис¤"?! ” наш час всепроникаючоњ глобал≥зац≥њ попит на под≥бних "св≥тових блукальц≥в" п≥двищуЇтьс¤. ≤ в≥н допомагаЇ творити в клдюч≥ "м≥ксу", до чого фундатор групи, безперечно, прагне. ўодо визначенн¤ музичного стилю "Brazzaville", думки розб≥гаютьс¤ на вс≥ боки Ч в≥¤лом: романтичний рок-н-ролл, поетичний лаунж, постмодерний джаз, сум≥ш самби, боса-нови, шансону ≥ блюзу з далекосх≥дними мотивами, похм≥льний романтизмЕ

ѕослухати команду, що на нењ музичн≥ критики нал≥плюють наст≥льки несхож≥ ¤рлики, в ус¤кому раз≥ варто. “им паче, "Brazzaville" вперше зањхав з концертом до ”крањниЕ хоча в сус≥дн≥й –ос≥њ команда ƒев≥да Ѕрауна давно стала бажаною гостеюЕ ≤ що ж?! ѕеред концертом знайома журнал≥стка, ¤ка прийшла до под≥льськоњ " вартири "Ѕабуњн" не працювати, а "в≥дт¤гнутис¤" п≥д улюблену музику, зустр≥ла мене лобовим питанн¤м: "ќй, ти що, теж фанат≥Їш в≥д ≥нд≥-рока?! Ќе знала, не зналаЕ"

"≤нд≥-рок"Е

’м-м-мЕ ”мгуЕ

“реба запамТ¤тати, що "Brazzaville" квал≥ф≥кують ще й таким чином!

Ќарод до "бабуњнського" п≥двальчику з≥бравс¤, проте не так щоб дуже: на п≥длоз≥ перед сценою люди сид≥ли, але так, що м≥ж ними можна було в≥льно проходити. ѕом≥ж столиками давки не булоЕ „ому саме? „и то у нашому  иЇв≥ занадто мало любител≥в ≥нд≥-рока, постмодерного джазу ≥ похм≥льного романтизму у виконанн≥ д≥тей трьох континент≥в, чи реклама не надто потужно спрацювала Ч сказати важко. јле факт Ї фактом. « продажем атрибут≥в теж було не все гаразд: найактивн≥ше роз≥йшовс¤ диск "Welcome toЕ", зате альбоми "Hastings Street" та останн≥й за рахунком "East L.A. Breeze" лежали майже непорушно.

«агадка, та й год≥!

ѕеред концертом журнал≥ст≥в попросили про дв≥ реч≥:

Ч фотографувати музикант≥в виключно без спалах≥в;

Ч робити зн≥мки лише п≥д час виконанн¤ перших чотирьох п≥сень, а дал≥Е гуд бай, беб≥!

„ому саме?.. “а хтозна!.. ѕристроњв, ¤к≥ б самовибухали в≥д занадто ¤скравого св≥тла, у музикант≥в, здаЇтьс¤, не було. ўоб хтось ≥з них "б≥гав" в≥д обТЇктив≥в чи перебував у особливо похмурому настроњ Ч теж не скажеш. ƒивнувато все те вигл¤дало, безперечно. ЌуЕ ¬ кожноњ творчоњ людини (у тому числ≥, в музикант≥в) своњ "таргани в голов≥"! “им б≥льше в ƒев≥да Ѕрауна Ч "≥спанського" американц¤, небайдужого до конголезькоњ столиц≥Е

“ак що Ч пограли, посп≥вали. ” присутност≥ журнал≥ст≥в ≥ без них. ѕ≥д аккомпанемент власних ≥нструмент≥в ≥ у супровод≥ "музики" прихильник≥в. ќстанн≥ допомогали транснац≥ональним хлопц¤м, на проханн¤ самого маестро Ѕрауна повит¤гавши з кишень ключ≥ та струшуючи њх на манер дзв≥ночк≥в. ўо ж Ч гламурненько! —правд≥ Ч романтичненько! ћайже ¤к у пок≥йного ‘ред≥ ћекьюр≥ в композиц≥њ "Ѕайс≥кл", де дзеленчить справжн≥й велосипедний дзвоник.

ѕохм≥льна романтика блюзуЕ “ак, цього вистачало Ч романтики. «агалом-то складалос¤ враженн¤, н≥бито весь цей концерт Ч то та-а-аке соб≥ задушевне простецьке (аж занадто) треньканн¤ на трьох г≥тарах плюс ударн≥ та клав≥шн≥. Ѕез наворот≥в ≥ викрутас≥в. Ќав≥ть б≥льше Ч без жодних забаганк≥в ≥ фантаз≥й! Ќа меж≥ сприйн¤тт¤ абсолютних музичних нев≥глас≥в.

”н≥кально? ћожливо, так. ≤ саме дл¤ дн¤ нин≥шнього, коли в голов≥ паморочитьс¤ в≥д карколомних експеримент≥в, неск≥нченних поток≥в зарозум≥лих сл≥в, штучно синтезованих в≥деор¤д≥в, г≥габайт≥в неперетравлюваноњ ≥нформац≥њ та широких ≥ (головне!) близьких апокал≥птичних перспектив св≥ту ¤к такого. ј тут Ч тринь-тринь, мо¤ г≥тароЕ

ѕостмодерно? Ѕез заперечень! Ѕо музика "Brazzaville" наст≥льки проста (у розум≥нн≥ Ч без "наворот≥в"), що њњ просто нец≥каво розкладати по к≥сточках. ћайже в≥дсутн≥й предмет дл¤ критики Ч тринь-тринь, мо¤ г≥таро!..

ўо ж, розслабимос¤.

ѕри шаленому темп≥ сучасного житт¤ це теж ≥нод≥ потр≥бно.

“имур Ћитовченко

Hosted by uCoz

© “имур Ћитовченко. ¬сi права застереженi у в≥дпов≥дност≥ до «аконодавства ”крањни. ѕри використаннi посиланн¤ Ї обов'¤зковим. (’оча всiм вiдомо, що "копi-райт" розшифровуЇтьс¤ або "копiювати праворуч", або "зкопiйовано вiрно", тож до збереженн¤ авторських прав нiхто серйозно не ставитьс¤... ј шкода!)
якщо ¬и знайшли цю сторiнку через ¤кусь пошукову систему i просто вiдкрили њњ, то скорiш за все, нiчого не знаЇте про автора даного тексту. “ак це легко виправити, мiж iншим! ƒавiть тут, i всеЕ