ћорз¤нка стукалаЕ

«робити в≥деокл≥п Ч що може бути легшим?! «≥брались, "п≥д≥гр≥лись", д≥стали камеру, щось там назн≥мали. ≤ готово! ј дл¤ чого старатись, коли не надто вибаглива публ≥ка й без того "зТњсть, що дають" ≥ не подавитьс¤?!

ƒн¤ми гурт " вадраджес≥ма" презентував новий в≥деокл≥п на п≥сню "јзбука ћорзе". —ам≥ квадр≥вц≥ з≥знались, що п≥сню дл¤ третього свого кл≥пу обрали тому, що вона водночас "легка, прозора, енерг≥йна ≥ позитивна".

 л≥п

як зн≥мали? ¬ибрали старий, дореволюц≥йноњ побудови д≥м на ¬елик≥й ¬асильк≥вськ≥й, нам≥тили в ньому на третьому поверс≥ квартиру, що ремонтувалась. ƒочекались четверга, 13 кв≥тн¤ Ч ≥ поњхали! ƒобре, що день зйомок хоч не "пТ¤тниц¤, 13-те" був. ≤накше, можливо, темн≥ сили ≥ встали б на завад≥ творчим планамЕ а так роботою вс≥ залишились задоволен≥.

¬ суботу, 20 травн¤ вс¤ команда, що зн≥мала кл≥п, на чол≥ з двома —ерг≥¤ми Ч режисером —ерг≥Їм √айовим та оператором —ерг≥Їм ѕознанським, Ч з≥бралась у под≥льськ≥й кавТ¤рн≥ " вартира "Ѕабуњн", щоб г≥дно в≥дсв¤ткувати це дос¤гненн¤, презентувати в≥део столичн≥й публ≥ц≥. ј заодно щоби " вадраджес≥ма" дала перший повномасштабний концерт у поточному, 2006-му роц≥.

ўо стосуЇтьс¤ центрального моменту приЇмного вечора Ч тобто, безпосередньо самого кл≥пуЕ ћ-м-мЕ Ќезручно псувати "квадр≥вц¤м" св¤тковий настр≥й, проте не можу сказати, щоб особисто ¤ перебував в≥д в≥део в бодай ¤комусь захват≥. Ќ≥-н≥, режисерська, операторська ¤к≥сть зйомки безумовно в≥дчуваЇтьс¤. « безпосередн≥ми виконавц¤ми теж усе гаразд. ќсобливо щодо музики ≥з самою " вадраджес≥мою"Е јле все разомЕ Ќу, н≥¤к не складаЇтьс¤ воно до купи, абсолютно не претендуЇ на "пТ¤т≥рку з плюсом"!

’тось стрибаЇ на тл≥ старих цегл¤них ст≥н. –ухливий ж≥ночий силует в кол≥ св≥тла в≥д прожектора. –егочуть, приколюючись в≥д самих себе, "квадр≥вц≥". ≤ все!.. ≤ н≥чого б≥льше!.. Ќ≥, ¤ розум≥ю, що “ј »… продукт теж маЇ право на ≥снуванн¤. ¬≥н, саме в≥н й ≥снуЇ, до реч≥ Ч бо така вже сформувалась пропозиц≥¤ на "кл≥пному" ринку. ≤ вони мерехт¤ть на екранах, зм≥нюючи один одного. ѕродукти без будь-¤ких "родзинок", що бода¤ ¤кось припадають до смаку ≥ запамТ¤товуютьс¤. Ѕез певного сценар≥ю, сюжетноњ л≥н≥њ, без ¤коњ нав≥ть добре в≥дзн¤тий в≥деоматер≥ал Ч то лише безбарвний хаотичний м≥кс.

«в≥сно, не можна сказати, що вид≥лений на зн≥манн¤ час був загалом змарнований. “ак, ≥ сам≥ музиканти, й вс¤ команда творц≥в кл≥пу добре потусувалась. ¬ душ≥ лишилис¤ приЇмн≥ спогади, ¤к≥ до того ж ретельно заф≥ксован≥ на в≥деоЕ яким в≥днин≥ милуватимутьс¤ фанати групиЕ јле ж цей "результат" зач≥паЇ насамперед безпосередн≥х учасник≥в д≥йства, котрим Ї що згадати, а не стороннього гл¤дача!..

 оротше кажучи Ч в≥дзн¤ли ≥ презентували цю с≥р¤тину. «нов повторюю: це не музики стосуЇтьс¤, а в≥деоматер≥алу, продемонстрованого п≥д≥гр≥т≥й пивом публ≥ц≥. Ќу-у-уЕ њм, справд≥, ≥ таке "покатить"! ќсобливо п≥д пиво. √оловне, що " вадраджес≥ма" граЇ у кадр≥Е

¬≥део прокручували дв≥ч≥. ќск≥льки все одно на —ашка "ѕол¤рника" «ленка чекали, доки прийде Ч затримувавс¤ десь. ўо ж, це означало одне: быльше пива! –азом з публ≥кою кл≥п перегл¤дав сам вокал≥ст " вадраджес≥ми" Ўеша. “о с≥дав серед найзавз¤т≥ших гл¤дач≥в на п≥длоз≥, то скромно ставав б≥л¤ ст≥ночки.

 онцерт

Ќарешт≥ "ѕол¤рник" приб≥гЕ ќ тод≥ й в≥д≥рвались ус≥!

Ѕо з " вадраджес≥ма" ≥накше не буваЇ. —правд≥, њхн≥й заводний ориг≥нальний стиль (грув-ор≥Їнтована подача музичного матер≥алу, виконанн¤ сучасноњ "електроноњ" музики за допомогою класичних рокТнТрольних инструмент≥в, нестандартне вир≥шенн¤ саунду та електронний лакон≥зм аранжувань) н≥кого не лишаЇ байдужим. Ќароджувана в контакт≥ т≥л музикант≥в з музичними ≥нструментами енергетика вириваЇтьс¤ в зал, п≥дхоплюЇ й зат¤гуЇ у св≥й вир вс≥х присутн≥хЕ Ќоги сам≥ витанцьовують, а ¤к нема можливост≥ (не бажанн¤!) вил≥зти з-за столика Ч "витанцьовують" по його поверхн≥ рукиЕ

Ѕеззаперечний артистизм та здатн≥сть до ≥мпров≥зац≥њ Ч от що Ї другою сильною стороною " вадраджес≥ми", на додачу до дивовижного в≥дчутт¤ ≥нструмент≥в. Ѕо скориставшись присутн≥стю телекамер, Ўеша запропонував дл¤ початку створити "новий кл≥п" на п≥сню "јзбука ћорзе" Ч "живий" кл≥п. “обто, на ходу п≥сн¤ цього вечора була з≥грана в ≥ншому аранжуванн≥, а учасниками "живого" кл≥пу сталиЕ вс≥ фани гурту!

«≥грали. ѕотанцювали. ѕ≥сл¤ того накал концерту не зменшивс¤. Ќав≥ть коли в AlexТа таки лопнула одна з г≥тарних струн, ≥ звучанн¤ забезпечували Ўеша, "Ѕамбр" та "ѕол¤рник". ј коли "на ходу" була вс¤ четв≥рка!.. ќсобливо викладавс¤ Ўеша: в≥н ≥ знаменитим горловим сп≥вом публ≥ку пот≥шив (за його власним з≥знанн¤м Ч особлива под¤ка колишн≥й практиц≥ у гр≥ на сурм≥), ≥ соло на тар≥лочках, ≥ в≥дривною ≥мпров≥зац≥Їю "а-л¤ мусульманин". ÷е коли "ѕол¤рник" накрив його брунатною р¤дниною, а Ўеша "грав" на електроконтактах, сид¤чи в розслаблен≥й поз≥ "лотос" ≥ лише час в≥д часу т¤гнучись до м≥крофону. Ќе в≥дстав в≥д нього й Alex, виконавши своЇ знамените "трам-пам-пам" на барабан≥, тимчасово позичен≥м в "ѕол¤рника".

 оротше, концертик вийшов славний. ЋишаЇтьс¤ пошкодувати про Їдине: альбом "Cosmo" в гурту ≥ дос≥ один-Їдиний, а кл≥п≥в лише утрич≥ б≥льше Ч нав≥ть враховуючи св≥жов≥дзн¤тий на "јзбуку ћорзе". Ѕ≥да в т≥м, що репертуар " вадраджес≥ми" нарощуЇтьс¤ надто пов≥льними темпами, ≥ хлопц≥ чомусь л≥нуютьс¤ випускати ще б≥льше новинок, компонувати й зн≥мати.

ѕубл≥ка любить њх Ч Ўешу, AlexТа, "Ѕамбра", "ѕол¤рника". ѕубл≥ка захоплюЇтьс¤ "квадра-стилем" ц≥Їњ в≥дривноњ команди. јле при вс≥й енерг≥йност≥ концерт≥в, " вадраджес≥м≥" не вистачаЇ агресивност≥ у просуванн≥ цього стилю. ј може, вони надто багато уваги прид≥л¤ють клубним сценам, дещо нехтуючи ≥ншими можливост¤ми?..

ќтже, свою стратег≥ю "квадр≥вц¤м" потр≥бно докор≥нно перегл¤нути Ѕо шкода, чесне слово!

“имур Ћитовченко



Hosted by uCoz

© “имур Ћитовченко. ¬сi права застереженi у в≥дпов≥дност≥ до «аконодавства ”крањни. ѕри використаннi посиланн¤ Ї обов'¤зковим. (’оча всiм вiдомо, що "копi-райт" розшифровуЇтьс¤ або "копiювати праворуч", або "зкопiйовано вiрно", тож до збереженн¤ авторських прав нiхто серйозно не ставитьс¤... ј шкода!)
якщо ¬и знайшли цю сторiнку через ¤кусь пошукову систему i просто вiдкрили њњ, то скорiш за все, нiчого не знаЇте про автора даного тексту. “ак це легко виправити, мiж iншим! ƒавiть тут, i всеЕ