ѕарле ву франсе?..

ЕЅо ¤кщо раптом "но парле", то 28 жовтн¤ у кавТ¤рн≥ " вартира "Ѕабуњн" можна було б ≥ засумуватиЕ «в≥сно, не з причини повноњ в≥дсутност≥ розваг, а навпаки Ч в≥д неможливост≥ посп≥лкуватись з ус≥ма ц≥кавими людьми, ¤к≥ з≥брались там.

Ѕагато заход≥в в≥дбувалось у столиц≥ ”крањни в рамках 35-го юв≥лейного  ињвського ћ≥жнародного к≥нофестивалю "ћолод≥сть". Ќе станемо згадувати пишне в≥дкритт¤ д≥йства в палац≥ "”крањна", коли ѕрезидент ¬≥ктор ёщенко вручив ск≥фського "«олотого олен¤" –оману ѕоланському Ч в≥домому американському режисеру з польським кор≥нн¤м. ј той у в≥дпов≥дь презентував уваз≥ публ≥ки свою нов≥тню роботу Ч екран≥зац≥ю в≥домого роману „арлза ƒ≥кенса "ќл≥вер тв≥ст". Ќе варто описувати й численн≥ програми к≥нопоказ≥в, що понад тиждень в≥дбувались у р≥зних столичних к≥нотеатрах ≥ культурних закладах.

« ≥ншого боку, варто зазначити, що французький к≥нематограф був цього разу представлений на фестивальному екран≥ дуже широко: у конкурсн≥й програм≥ демонструвалась велика к≥льк≥сть короткометражних та повнометражних ф≥льм≥в молодих режисер≥в ≥ студент≥в, спец≥альна програма допремТЇрних показ≥в нових французьких ф≥льм≥в. “акож в≥дбулис¤ майстер-класи французьких фах≥вц≥в к≥но≥ндустр≥њЕ Ќу, а ¤ке ж к≥но можливе без к≥нод≥¤ч≥в, в≥д актор≥в та режисер≥в до продюсер≥в та навколок≥ношноњ тус≥вки?! —аме "люди к≥номистецтва" ≥ склали основну масу гостей закритоњ веч≥рки, що в≥дбулась у под≥льськ≥й кавТ¤рн≥ " вартира "Ѕабуњн" у пТ¤тницю, 28 жовтн¤.

—тильна французька веч≥ркаЕ якщо п≥дсумовувати коротко, вийде приблизно так, ¤к у в≥дом≥й п≥сн≥ з репертуару "з≥рки" сучасноњ рос≥йськоњ естради:

Ч јлен ƒелон

√оворит по-французски.

јлен ƒелон,

јлен ƒелон

Ќе пьет одеколон,

јлен ƒелон,

јлен ƒелон

ѕьет двойной бурбонЕ

¬т≥м, зТ¤совувати наст≥льки елементарн≥ реч≥ довго не довелось: ≥ просто поруч ≥з вх≥дними дверима, ≥ на сцен≥ перед рад≥сними очима публ≥ки одразу ж поставали два величезн≥ плакати з рекламою конь¤ка "Hennessy". “им самим ф≥рмовий стиль вечырки був заданий жорстко й в≥дразу: прагнеш споживати шл¤хетн≥ напоњ Ч будь ласка, гостю дорогий, проходь всередину, але ¤кщо бажаЇш впадати в алкогольну розпусту з пл¤шечкою одеколону "Ѕузок" в руц≥ та ще й без закуски Ч геть за двер≥! ≤ нав≥ть не стукай Ч не в≥дчинемоЕ

ƒругим важливим "елементом" з≥бранн¤, що не т≥льки виразно кидавс¤ в оч≥, але й пост≥йно передавав присутн≥м музично-вербальну енергетику, був д≥джей, щоп≥д знаком пл¤шки "Hennessy" потрошку чаклував над своЇю апаратурою в куточку сцени. як ≥ належить д≥джею, в≥н м≥шав, м≥кшував музику. ћузку спочатку виключно по-французьки Ч ¤к ≥ належало на под≥бн≥й веч≥рц≥Е

ј от що таке "музика по-французьки"Е “обто, не обовТ¤зково написана французами (хоча переважно саме ними)Е ћ-м-м-м, ¤к би це точн≥ше висловитисьЕ

¬≥зьм≥ть тонку, н≥жну, звучну мелод≥ю. ƒодайте таких саме тонких, н≥жних, звучних сл≥в, серед ¤ких бажано (хоча й не обовТ¤зково) чути "амур, тужур, л¤мур" Ч ¤к казав  онферансьЇ у "¬еселому концерт≥" “еатра л¤льок —ерг≥¤ ќбразцова. ѕримусьте засп≥вати ц≥ слова на цю мелод≥ю сп≥вака абсолютно безголосого (з точки зору класичного розум≥нн¤ щодо вокальних даних), але з неймов≥рним зар¤дом сексуальност≥ у надтр≥снутому, поламаному, в≥бруючому, хрипкому, з придиханн¤м ≥ жахливим прононсом голос≥Е

ќт що таке Ч "музика мо-французьки"!

≤ ц≥Їњ музики на "бабуњнськ≥й" веч≥рц≥ було досхочу.

“им б≥льше дивним "прив≥том з минулого" видававс¤ випадок, коли в одн≥й з композиц≥й, виконуван≥й дочкою в≥домого сп≥вака (такою з сексуально-безголосою, ¤к ≥ њњ батько, ¤сна р≥ч), виразно вгадалась мелод≥¤ п≥сн≥, що мала шалену попул¤рн≥сть п≥д час ¬еликоњ ¬≥тчизн¤ноњ в≥йни:

Ч — берез неслышен, невесом

—летает желтый лист,

—таринный вальс "ќсенний сон"

»грает гармонист.

¬здыхают, жалу¤сь, басы,

» словно в забытьи,

—ид¤т и слушают бойцы,

“оварищи моиЕ

ћимов≥льно виникло питанн¤: хто ж саме, у кого й коли "скомун≥здив" музку?! ћожливо, французи в нашого рад¤нського композитора. јле ц≥лком можливо й навпакиЕ јдже за час≥в ≥снуванн¤ "зал≥зноњ зав≥си" та в≥дсутност≥ системи м≥жнародних договор≥в про авторське право вс¤ке трапл¤лос¤. Ѕо, наприклад, в≥домо, що мелод≥¤ до загальноулюбленоњ рад¤нським народом п≥сн≥ "“емна¤ ночь" Ч це дуже стил≥зоване (п≥д г≥тарне виконанн¤) американське танго, отримане в пор¤дку "культурного ленд-л≥зу" ≥ виконане ћарком Ѕернесом у картин≥ "ƒва б≥йц≥". ƒо реч≥, ћарк Ѕернес був над≥лений саме "французьким" голосом Ч без будь-¤ких визначних вокальних даних, проте з неймов≥рним зар¤дом сексуальност≥Е

“а год≥ про музику й њњ виконавц≥в, бо був ще трет≥й загальнодоступний вс≥м гост¤м елемент веч≥рки: њжа та алкогольЕ ўодо канапок, "корзиночок" ≥з салатом, фруктових "шашличк≥в", нар≥заних овоч≥в, печива з паштетами ≥ т≥стечок, то в≥дшукати особливо вишуканих не можна: закуска на р≥вн≥ середньостатистичноњ тус≥вочноњ веч≥рки. «ате напоњЕ ќкр≥м широко, по-крупному рекламованого конь¤ка, там було червоне французьке вино з ароматом сиру "пармезан". ќт це точно ориг≥нальна штучка!..

Ќе дивно, що накуштувавшись всього-всього, присутн≥ перейшли до б≥льш-менш невимушеного сп≥лкуванн¤. “а теревен≥ти з французами п≥д час "французькоњ" веч≥рки на поганому англ≥йському (ба нав≥ть на доброму!) Ч це щось типово не теЕ ўось нав≥ть тр≥шки паскуднеЕ

"ѕарлЇ ву франсе?" Ч "Ќо!.. Ѕат ду ю сп≥к ≥нглиш?" Ч "ƒую, дую, але погано". Ч "≈-ех, братикуЕ"

“ому не можна сказати, що сп≥лкувались аж так вс≥ з ус≥ма! Ќ≥. ƒек≥лькома прим≥щенн¤ми кавТ¤рн≥ "мандрували" довол≥ сталого складу компан≥њ та компан≥йки. ’тось "за¤коривс¤" за столиками ≥ н≥куди не мандрував. Ћ≥чен≥ одиниц≥ виходили потанцювати Ч але то були виключно "наш≥", найменш закомплексован≥Е “им паче, старанн¤ми д≥дже¤ французький мелод≥йний р¤д поступово збивс¤, зламавс¤, в≥н нав≥ть п≥сеньку з "Ѕременських музик" впл≥в у безк≥нечну свою композиц≥ю!

ј ще розважалис¤ тим, що фотографували одне одного. ќсобливий кайф ловили профес≥йн≥ фотожурнал≥сти, коли вибудовувались так≥ соб≥ ланцюжки: в≥н фотографуЇ њњ, коли вона фотографуЇ њњ Ч котра у свою чергу зн≥маЇ ¤кусь розвТ¤зно-п≥дпиту парочкуЕ ≤ вс≥ при цьому кайфують Ч просто кожен в≥д своЇњ частини процесу!

“ому хоч банальною пи¤тикою все й не завершилось, але все жЕ јле все ж таки французи посид≥ли та й п≥шли, наш≥ погул¤ли довше ≥ п≥шли сл≥дом за ними Ч стил≥стами не т≥льки моди, але й заст≥льних зустр≥чей. ѕ≥шли трохи розчарованими: адже об≥ц¤ноњ "на десерт"  атр≥н ƒеньов публ≥ка так ≥ не дочекалась. Ќу що жЕ ѕочекаЇмо до наступного року Ч ≥ до наступноњ "ћолодост≥"!

“имур Ћитовченко



Hosted by uCoz

© “имур Ћитовченко. ¬сi права застереженi у в≥дпов≥дност≥ до «аконодавства ”крањни. ѕри використаннi посиланн¤ Ї обов'¤зковим. (’оча всiм вiдомо, що "копi-райт" розшифровуЇтьс¤ або "копiювати праворуч", або "зкопiйовано вiрно", тож до збереженн¤ авторських прав нiхто серйозно не ставитьс¤... ј шкода!)
якщо ¬и знайшли цю сторiнку через ¤кусь пошукову систему i просто вiдкрили њњ, то скорiш за все, нiчого не знаЇте про автора даного тексту. “ак це легко виправити, мiж iншим! ƒавiть тут, i всеЕ