ћосковське "техно" у под≥льському п≥двальчику

11 грудн¤ у кафе " вартира "Ѕабуњн" гастролювали найкращ≥ московськ≥ виконавц≥, що презентують сучасне експериментальне мистецтво у стил≥ "техно". ÷е ознаменувало в≥дновленн¤ у столиц≥ ”крањни наприк≥нц≥ року напруженоњ концертноњ д≥¤льност≥, граф≥к ¤коњ зламала "помаранчева революц≥¤".

"“играЕ стал демонстрировать
ѕуху свои последние достижени¤:
стокилобайтные музыки
в Scream Tracker'е.

¬се музыки “игры обладали огромным
количеством эффектов с ударниками,
совершенно бессмысленных,
и все ожесточенно жужжали".

(ј. ўербаков,
"9600 бод и все-все-всеЕ")

як не крути, а "помаранчева революц≥¤" внесла жорстк≥ корективи у концертну д≥¤льн≥сть на столичних сценах прот¤гом двох останн≥х м≥с¤ц≥в 2004 року: починаючи з 20-х чисел листопада, к≥льк≥сть виступ≥в у р≥зноман≥тних холах, залах та зальчиках пом≥тно зменшилас¤. —правд≥, п≥д час революц≥њ не кожен ризикне в≥дправитись у гастрольний тур, кр≥м того, народн≥ маси прагнуть бути на площах та вулиц¤х, а не в≥дпочивати по затишних кавТ¤рн¤х або ж ресторанах. Ќу, а хто в≥ддаЇ перевагу ризикованим крокам, той рветьс¤ виступити хоча й безкоштовно, зате перед такою г≥гантською аудитор≥Їю, ¤ку не здатен вм≥стити жоден палац спорту або стад≥он.

јле т≥льки-но пристраст≥ вщухли, ¤к лейбли "Nexsound" та "RU.NOISE" одразу ж завезли до под≥льськоњ " вартири "Ѕабуњн" найкращих представник≥в сучасного мистецтва у стил≥ "техно" з сам≥с≥нькоњ ћоскви. ¬арто зазначити, що 25 вересн¤ цього року незалежний лейбл "Nexsound" вже демонстрував у ц≥й же кавТ¤рн≥ схожий мультимед≥йний проект " омплектац≥¤" Ч щоправда, за участю украњнських "технар≥в". ќтже, пост≥йн≥ кл≥Їнти " вартири "Ѕабуњн" мали змогу пор≥вн¤ти стил≥ та зд≥бност≥ пров≥дних "техномитц≥в", так би мовити, ћатер≥ м≥ст руських та Ѕ≥локамТ¤ноњ. Ќу що ж, чим обидв≥ столиц≥ багат≥, тим кињвськ≥ меломани мають змогу рад≥тиЕ

ќчевидно, спод≥ваючись на майбутню пол≥тичну стаб≥л≥зац≥ю, концертн≥ аф≥шки по м≥сту почали розклеювати заздалег≥дь. ѕриродно, були вони найреволюц≥йн≥шого Ч помаранчевого кольору з дом≥шками нейтрально-зимових б≥лих та ср≥бл¤стих кольор≥в. ѕобачивши розв≥шену приманку, зголодн≥ла за камерними "бабуњнськими" концертами публ≥ка т≥Їњ суботи сходилась на веч≥рн≥й концерт вельми охоче. ”вагою кињвськоњ публ≥ки до свого мистецтва московськ≥ гост≥ були вельми задоволен≥. —користавшись мимов≥льним революц≥йним тайм-аутом, адм≥н≥страц≥¤ " вартири "Ѕабуњн" зат≥¤ла у п≥двальчику невеличкий осв≥жаючий ремонт, тож з≥рки стилю "техно" змушен≥ були готуватись до виступу в "апендикс≥" загальноњ зали, в≥дгородженоњ в≥д основного прим≥щенн¤ лише строкато ширмою. “ому частина гл¤дач≥в мала змогу спостер≥гати за ними ще до концерту й на власн≥ оч≥ бачити, ¤к CD-R пер≥одично виб≥гав з-за ширми, пот≥м повертавс¤ назад ≥ захоплено д≥ливс¤ враженн¤ми з CISFINITUMТом:

Ч ѕогл¤нь лише: народу, народу!.. јншлаг! “ак би завжди у ћоскв≥Е

¬же у розпал≥ концерту, коли в≥д≥гравши своЇ в≥дд≥ленн¤, трохи стомлений, проте задоволений CD-R цмулив в "апендикс≥" цигарку, ¤ спитав його про враженн¤ в≥д  иЇва. CD-R лише п≥дтвердив попередн≥ враженн¤:

Ч “а в ћоскв≥ так≥ повн≥ зали збираютьс¤ х≥ба лише п≥д час ¤кихось фестивал≥в! Ќам  ињв дуже й дуже сподобавс¤, публ≥ка маЇ гарний смак, атмосфера така!.. —юди потр≥бно њздити й виступати, виступатиЕ

ƒо "бабуњнського" п≥двальчика публ≥ка справд≥ з≥йшлас¤ у досить велик≥й к≥лькост≥. ўоправда, не наст≥льки велик≥й, ¤к зазвичай Ч але ж врахуймо, ск≥льки молодих завз¤тих "оранжист≥в" лишились на вулиц¤хЕ «ате т≥, що бодай на де¤кий час полишили революц≥йний рух заради порц≥њ адренал≥ну, ¤вно не розчарувалис¤. Ѕо ¤к ≥ будь-¤ка ≥нстал¤ц≥¤ у стил≥ сучасного "техно", нин≥шн≥й концерт добр¤че струшував ус≥ пТ¤ть в≥домих в≥дчутт≥в вкуп≥ з шостим, сьомим, восьмимЕ ≥ таке ≥нше. ƒл¤ непосв¤чених розшифровую: "техно" Ч це рев≥нн¤ та бр¤зк≥т, скрегот≥нн¤ та стог≥н потужних динам≥к≥в у всьому частотному д≥апазон≥, з пер≥одичними провалами в ≥нфра- та ультразвук, супроводжуваний мигот≥нн¤м м≥нливих картинок на невеличкому екранчику Ч це вже завд¤ки братн≥й допомоз≥ в≥деофах≥вц≥в з когорти PDTA. ўоправда, оте рев≥нн¤ та бр¤зк≥т, скрегот≥нн¤ та стуг≥н в кожного музиканта все ж своЇр≥дн≥Е

CD-R

Ќевисокий на зр≥ст худорл¤вий хлопчина сховавс¤ за зав≥сою нап≥втемр¤виЕ а заодно й за екраном лептопу. як ≥ з чого видобуваЇ в≥н своњ шуми Ч не роз≥брати. ѕроте ц≥ не надто приЇмн≥ дл¤ вуха звуки можна довол≥ точно ≥дентиф≥куватиЕ ¤к "помаранчеву революц≥ю", що цими дн¤ми охопила  ињв та б≥льш≥сть областей ”крањни! ќт лише нещодавно м≥сто л≥ниво гомон≥ло, потоки натовпу н≥¤к не перетиналис¤ з потоками автомоб≥л≥в, кожен цв≥ркун знав своЇ м≥сце й шикувавс¤ або розслабл¤вс¤ за в≥дпов≥дними командамиЕ як раптом усе просто кричуще зм≥нилос¤: розбивс¤ на ц¤точки, роз≥рвавс¤ шрапнеллю волаючий натовп, вит≥к кр≥зь пори у парканах на дороги, вит≥снив зв≥дти авто Ч ≥ посеред зими м≥сто розкв≥тло ¤скраво-червоними пл¤мами, що переможно вирують скр≥зь. ≤ натовп, що знов згуртувавс¤ з окремих роздроблених пл¤м, горлаЇ в≥д захвату, сповнений в≥дчутт¤ власноњ незламност≥Е

ѕринаймн≥, мен≥ здалос¤, що CD-R "прошум≥в" саме це. ’оча ц≥лком можливо, що ¤ зрозум≥в його ≥нстал¤ц≥ю не зовс≥м в≥рно, та все жЕ

«елений ƒементор

…ого зм≥нив теж худий, проте довготелесий CISFINITUM, котрий одразу ж по виход≥ на затемнену сцену насунув ¤комога нижче на лоба капюшон темно-травТ¤нистоњ вовн¤ноњ курточки Ч так що обличч¤ ледь-ледь визирало з-п≥д нього. ќтак в≥н ≥ виступав Ч у курточц≥ з капюшоном. ≤ нав≥ть навушники од¤гнув чомусь не на вуха, а зверху капюшону! як на мене, в≥н найб≥льше нагадував ƒементора з третьоњ сер≥њ к≥ноепопењ про √арр≥ ѕоттера Ч т≥льки не жалобно-чорного, а травТ¤нисто-зеленого.

«елений ƒементор ви¤вивс¤ фах≥вцем з абсолютно дисгармон≥йних шум≥в, ¤к≥ людина абсолютно не в змоз≥ витримувати понад п≥вгодиниЕ ≥ добре, що його сольний виступ тривав саме ст≥льки! —прави не покращилис¤, нав≥ть коли «елений ƒементор CISFINITUM вз¤в до рук скрипку: з нењ в≥н теж вичавлював абсолютно непереносиму дисгармон≥ю.

¬олодар –озр¤д≥в

јле CD-R ≥з CISFINITUMТом демократично вс≥лис¤ на п≥длогу разом ≥з публ≥кою, ≥ тут черга д≥йшла зрештою до останнього "≥нстал¤тора" Ч ќлекс≥¤ Ѕорисова. ѕопри за¤вку в аф≥шц≥, грав в≥н сольно, оск≥льки його партнер ¬лад ћакаров лишивс¤ у справах вдома. ¬едучий вечора презентував ќлекс≥¤ Ѕорисова ¤к наймайстерн≥шого метра сучасного мистецтва у ћоскв≥. ≤ це таки схоже на правду: принаймн≥ саме в його виконанн≥ дисгармон≥йн≥ шуми вигл¤далиЕ найб≥льш привабливо, чи що?!

ћожливо тому, на в≥дм≥ну в≥д ≥нших учасник≥в концерту, ќлекс≥й Ѕорисов максимально оперував власним голосом, майстерно зм≥шуючи з шумами тихесеньк≥ наш≥птуванн¤ незрозум≥лою мовою. ≤ цей таЇмничий "коктейль" в≥н р¤сно укв≥тчував р≥зкими немов клацанн¤ батога звуками, що ≥нод≥ нагадували розр¤ди, ¤к≥ виникають п≥д час роботи потужноњ електродуговоњ плавильноњ печ≥, ≥нод≥ Ч харканн¤ рад≥оприймача з≥ збитою настройкою.  оротше, дл¤ вуха неприЇмноЕ але чомусь ну дуже привабливо.

* * *

ѕо зак≥нченн≥ сольних виступ≥в ус≥ троЇ "шумовик≥в" почали грати невеличкий "джем", причому шум≥в кожен на св≥й лад, ≥нод≥ довол≥ незвично (наприклад, «елений ƒементор CISFINITUM чомусь зн¤в вовн¤ну курточку та зал≥з п≥д ст≥л, а коли виринав зв≥дти, то бив себе м≥крофоном у груди), але з того складалас¤ знов-таки незТ¤совно-приваблива пол≥фон≥¤Е јле накручен≥ нерви потребували в≥дпочинку, тож довелос¤ виповзати з музичного п≥д≥вальчику на в≥дкрите пов≥тр¤.

ќй, ¤к же хороше, св≥жо ≥ головне Ч тихо було на н≥чн≥й под≥льськ≥й вулиц≥!!! ј душа й дос≥ напружено в≥дбувала, ще не зв≥льнившись в≥д ≥нстал¤ц≥њ московських гостейЕ

“имур Ћитовченко

Hosted by uCoz

© “имур Ћитовченко. ¬сi права застереженi у в≥дпов≥дност≥ до «аконодавства ”крањни. ѕри використаннi посиланн¤ Ї обов'¤зковим. (’оча всiм вiдомо, що "копi-райт" розшифровуЇтьс¤ або "копiювати праворуч", або "зкопiйовано вiрно", тож до збереженн¤ авторських прав нiхто серйозно не ставитьс¤... ј шкода!)
якщо ¬и знайшли цю сторiнку через ¤кусь пошукову систему i просто вiдкрили њњ, то скорiш за все, нiчого не знаЇте про автора даного тексту. “ак це легко виправити, мiж iншим! ƒавiть тут, i всеЕ