"
Fleur" тр≥шечки басивЕ”вечер≥ 14 листопада у кавТ¤рн≥ " вартира "Ѕабуњн" в≥дбувс¤ другий за останн≥ два тижн≥ кињвський концерт групи "
Fleur". ≤ ¤кщо у де¤ких детал¤х група продемонструвала певну швидкоплинн≥сть, то усп≥х у публ≥ки ¤к був, так ≥ лишивс¤ незм≥нним.ќстанн≥й раз ¤ зустр≥чавс¤ з "киЇво-одеською" групою "
Fleur" зовс≥м нещодавно Ч р≥вно два тижн≥ тому. ѕричому знов-таки у "Ѕабуњн≥" Ч т≥льки на "головному майданчику", що на вул. Ѕогдана ’мельницького. ÷ього ж разу команда скромно забилас¤ у под≥льський п≥двальчик " вартири "Ѕабуњн". ¬т≥м, недарма подейкують, н≥бито ѕод≥л Ч це шматок ќдеси! —хоже, "фльористам" тут було комфортно.Ќайперше ж вони продемонстрували швидкоплинн≥сть часу самим своњм вигл¤дом. ѕричому в буквальному розум≥нн≥ слова: адже ваг≥тна скрипалька кудись зникла, натом≥сть цього разу "першу скрипку" (≥ ЇдинуЕ) грала зовс≥м ≥нша виконавиц¤. Ќе знаю, чи сталос¤ це завд¤ки зам≥н≥, проте музика "
FleurТу" звучала дещо ≥накше, н≥ж на минулому концерт≥: ¤кось басовит≥ше, чи що?..јле все одно це була все та ж н≥жно-зворушлива музика! ѕросто сьогодн≥ вона викликала у душ≥ б≥льшу ностальг≥ю, н≥ж минулого разу. ј в≥д де¤ких музичних парт≥й нав≥ть в≥¤ло справжньою зимовою прохолодою. “ак, мав рац≥ю давньогрецький ф≥лософ: в одну р≥чну неможливо ув≥йти дв≥ч≥. ≤ дуже добре, що "
Fleur" вм≥Ї подавати себе публ≥ц≥ неординарно й р≥зноман≥тно Ч нав≥ть прот¤гом такого короткого пром≥жку часу!ћ≥ж двома цигарками
Ќарешт≥ виступ завершивс¤, ≥ ¤ шул≥кою налет≥в на двох сол≥сток "
FleurТу" Ч ќльгу та ќлену. Ќе встигла ќл¤ прихопити пачку цигарок, ¤к ¤ попросив насамперед прокоментувати чергов≥ зм≥ни складу групи. ¬≥дпов≥дала в основному б≥льш жвава ќльга, ќлена же т≥льки час в≥д часу вставл¤ла в розмову окрем≥ фрази.Ч ¬ нас на в≥олончел≥ грала дружина контрабасиста, але тиждень тому в нењ народивс¤ син. ј скрипалька зараз оч≥куЇ народженн¤ дитини. ќсь цим ≥ викликан≥ зм≥ни у склад≥ групи, пом≥чен≥ вами.
Ч ѕроте попри ус≥ зм≥ни, у склад≥ "FleurТу" все одно превалюють д≥вчата. “ак було задумано в≥д самого початку?
Ч Ќ≥, просто так вийшло. —аме по соб≥Е ћи загалом спец≥ально не збирали групу, просто ц≥кав≥ люди час в≥д часу зТ¤вл¤лис¤, вони грали на певних ≥нструментах ≥ щоразу вписувалис¤ до складу групи.
Ч ј коли, власне, виникла ≥де¤ створенн¤ групи? ќт ¤ памТ¤таю ваш концерт 2001-го року Ч ¤кщо не помил¤юс¤, восени у Ѕудинку актора. јле ж, мабуть, група зародилас¤ ран≥шеЕ
Ч ¬зимку 2000-го року ми з ќленою розпочали репетиц≥њ, приблизно через м≥с¤ць в≥дбувс¤ наш перший концерт. јле грали тод≥ ми вже втрьох: ¤, ќлена таЕ флейта.
Ч ’то пише слова до ваших п≥сень?
Ч ќлена пише слова до своњх п≥сень, ¤ пишу до своњх. ¬ нас р≥вна к≥льк≥сть п≥сень, ≥ кожна сп≥ваЇ те, про що написала сама. ≤ п≥д свою музику.
Ч ј чи не пробували сп≥вати дуетом7
Ч ¬ласне, так ≥ виходить: адже ¤ п≥дсп≥вую ќлен≥ у њњ п≥сн¤х, вона у свою чергу п≥дсп≥вуЇ мен≥.
Ч ѕ≥дсп≥вувати Ч це одне, а от сп≥вати дуетом, нормально розбивши п≥сню на парт≥њЕ
Ч ¬ нас ≥ без того дв≥ парт≥њЕ ’оча загалом-то можна спробувати зробити те, що ви маЇте на уваз≥. ѕросто ми спец≥ально не ставили перед собою таку мету. ¬ нас усе в≥дбуваЇтьс¤ природн≥м шл¤хом, а щоб с≥сти ≥ щось робити спец≥альноЕ Ќ≥, ми так не робимо.
Ч ƒ≥вчат у "FleurТ≥" шестеро, хлопц≥в троЇ Ч дв≥ на одного, чисельна перевагаЕ ¬и њх не ображаЇте?
Ч Ќ≥, що ви! Ќе ображаЇмо в жодному раз≥! ¬ нас добр≥ стосунки всередин≥ групиЕ
Ч ј ¤к загалом впливаЇ на атмосферу "FleurТу" така к≥льк≥сть д≥вчат?
Ч Ќ≥, чомуЕ
Ч ѕросто анекдот стверджуЇ, що ж≥ночий футбол принципово неможливий, оск≥льки одинадц¤ть д≥вчат н≥коли не домовл¤тьс¤, хто ж саме вестиме один мТ¤ч.
Ч ўо ви, це абсолютно не так. –обоч≥ конфл≥кти, зв≥сно, бувають, проте вони нетривал≥.
Ч ѕросто музика насправд≥ важлив≥ша, а вс≥ ≥нш≥ реч≥ пор≥вн¤но з нею значенн¤ не мають. ћузика Ч це головне, Ч додала ќлена.
Ч ј чому все-таки в≥дбувалис¤ зм≥ни складу групи? ћоже, терт¤ всередин≥ колективу все ж не так≥ вже й безбол≥сн≥?
Ч Ћюди завжди уходили за ¤кимись власними обставинами. ќдна д≥вчина, наприклад, п≥шла робити сольну карТЇру. ≤нша Ч у декретЕ ’то ¤к!
Ч ј когось ≥з старих ви п≥дбираЇте по дороз≥? «в≥сно, ви ще не так≥ ветерани сцени, ¤к, прим≥ром, "ABBA", ¤ка розпадалас¤ ≥ згодом збиралась дл¤ ¤кихось концерт≥в. „и можливо таке?
Ч ’то п≥шов в≥д нас, т≥ не п≥дбираютьс¤.
Ч —ьогодн≥шн≥й концерт в≥др≥зн¤вс¤ в≥д того, на ¤кому ¤ був присутн≥й два тижн≥ тому: ¤ би сказав, в≥н тривав швидше у в≥олончельному ключ≥, н≥ж у скрипковому.
Ч Ќу, не знаюЕ ћожливо. “ак вийшлоЕ
Ч ћоже, це акустика залу?
Ч ÷е залежить не лише в≥д акустики залу, це також залежить ≥ в≥д звукорежисер≥в Ч ¤к вони вбачають звучанн¤ ≥нструмент≥в саме у цьому зал≥, Ч зауважила ќлена.
Ч „и т≥льки з камерними концертами ви виступаЇте?
Ч Ќ≥, от саме позавчора в нас в≥дбувс¤ концерт в Ѕудинку художника Ч там довол≥ велика зала. јбо в ќдеськ≥й ф≥лармон≥њЕ
Ч ƒо реч≥, чи не про¤сните питанн¤ щодо вашоњ "прописки"? ¬и все-таки з иЇва чи з ќдеси? Ѕо дан≥ щодо цього суперечлив≥Е
Ч ∆ивемо ми в ќдес≥, а до иЇва ≥нод≥ прињжджаЇмо на концерти. ќт зараз с¤демо на поњзд Ч ≥ додому!..
Ч ¬ ¤ких ≥ще м≥стах гастролюЇте?
Ч ќкр≥м ќдеси та иЇва, не бували поки що н≥де.
Ч Ќу, х≥ба що в ћиколаЇв≥ пару раз≥в Ч але це велике м≥сто поруч з нами, Ч уточнила ќлена.
Ч ™ плани щодо виходу за вже освоЇн≥ меж≥?
Ч «в≥сно, що так! ћабуть, поњдемо до –ос≥њ. … загалом спод≥ваЇмось, що у найближч≥ п≥вроку в нас в≥дбудетьс¤ багато концерт≥в.
Ч ритика визначаЇ вашу музику ¤к "готичну". „и згодн≥ з таким визначенн¤м?
Ч ÷е ¤рлик. ј ¤к називаЇтьс¤ наш стиль?..
Ч ¬они просто не знають, ¤к назвати його ≥накше, Ч виручила ќлена ≥ тут-таки з≥зналас¤: Ч “а ми й сам≥ не знаЇмо, зрештоюЕ
Ч ѕросто музика "Fleur"Е “о може, варто так ≥ назвати стиль? «вучить красиво й загадково: "фльор"!..
Ч ј чом би й н≥?..
Ч якщо сам≥ "готи" вважають, що це њхн¤ музика, њхн≥й "готичний" стиль Ч отже, ми "готична" група. ѓм видн≥ше, Ч миролюбно зауважила ќлена.
Ч «авершити нашу бес≥ду хот≥лось би на весел≥й нотц≥. „и не пригадаЇте ¤когось анекдоту?
Ч ќй, не знаю нав≥тьЕ
Ч ¬ мене просто принцип такий: не вм≥ю розпов≥дати анекдотиЕ
Ч ≤ загалом, з анекдотами в мене дуже погано.
Ч я њх просто не запамТ¤товую Ч з≥знавалис¤ д≥вчата наввипередки.
Ч як це: в≥дпустити одеситок без анекдоту?! Ч здивувавс¤ ¤. Ч Ќу, хоч би весела ≥стор≥¤ з житт¤ групиЕ ” вас музика сумовита, але ж в≥домо, що стиль повед≥нки артиста на сцен≥ й поза сценою зазвичай д≥аметрально протилежн≥Е
Ч ќ, так! ѕеред одним з наших перших концерт≥в за день до того у Ѕудинку актора в≥дбувалас¤ настройка. ” зал≥ сид≥в ¤кийсь чолов≥к, що помиливс¤ днем ≥ прийшов на настройку зам≥сть концерту. “о цей чолов≥к подумав, що прийшов на концерт т≥льки в≥н один ≥ що ми грали весь час виключно дл¤ нього!
Ч онцерт дл¤ самотнього одинака?..
Ч “ак! …ого не бентежило, що на сцен≥ в≥дбуваютьс¤ ¤к≥сь розмови, що п≥сн≥ граютьс¤ не до к≥нц¤, що дв≥ч≥ повторилас¤ програма. ¬≥н щиро вважав, що так ≥ треба!
Ч ≤ що ж, той дивак лишивс¤ задоволеним?
Ч ÷≥лком!
Ч ј загалом-то знаЇте свою публ≥ку?
Ч “ак, багатьох знаЇмо в обличч¤. ƒехто з наших пост≥йних шанувальник≥в вже п≥дходив, ми посид≥ли, посп≥лкувалис¤Е
Ч ј того одинака колись ≥ще бачили?
Ч я його не запамТ¤тала. ¬≥н просто п≥дходив до нашого арт-директора, д¤кував за персональний концерт.
ћожливо, у моњй душ≥ на ¤кусь мить вз¤ла гору "статева сол≥дарн≥сть", проте ¤ не м≥г п≥ти з "Ѕабуњну" просто так, не спитавши когось ≥з хлопц≥в, ¤к вони почуваютьс¤ у ж≥ноч≥й груп≥? ¬≥дпов≥сти на це охоче погодивс¤ в≥олончел≥ст ¬≥тал≥й:
Ч ÷≥каве питанн¤Е …детьс¤ саме про мене?
Ч ѕро вс≥х трьох. ѕросто збирати вас до купи в момент пакуванн¤ ≥нструмент≥в Ч це занадтоЕ
Ч ѕочуваЇмось абсолютно нормально. ÷е природно: ми ж ритм-секц≥¤, ми й мусимо триматис¤ позаду, щоб вони в≥дчували себе над≥йно, немов за ст≥ною. “обто, з над≥йними тилами.
ѕ≥дготував
“имур Ћитовченко
© “имур Ћитовченко. ¬сi права застереженi у в≥дпов≥дност≥ до «аконодавства ”крањни. ѕри використаннi посиланн¤ Ї обов'¤зковим. (’оча всiм вiдомо, що "копi-райт" розшифровуЇтьс¤ або "копiювати праворуч", або "зкопiйовано вiрно", тож до збереженн¤ авторських прав нiхто серйозно не ставитьс¤... ј шкода!)
якщо ¬и знайшли цю сторiнку через ¤кусь пошукову систему i просто вiдкрили њњ, то скорiш за все, нiчого не знаЇте про автора даного тексту. “ак це легко виправити, мiж iншим! ƒавiть тут, i всеЕ |