Ѕагато галасу в≥д Ўуму та ≥нших W.K.?

¬еч≥р нед≥л≥, 23 травн¤ у кињвськ≥й кавТ¤рн≥ " вартира "Ѕабуњн" видавс¤ дуже галасливим: тут бешкетували одразу три д≥-джењ (∆ен¤ ЋурТЇ, Comandante Sorinella та Ўум), поЇднаних участю в груп≥ W.K.? Ч одному з найв≥дом≥ших сучасних молод≥жних колектив≥в столиц≥ –ос≥йськоњ ‘едерац≥њ. ¬≥д московських гостей кињвська молодь була у захват≥.

"–ос≥йськ≥ молдовани вони. Ќу, ¤к тоб≥ ще по¤снити?.. як хочеш, так ≥ розум≥й. Ќу, сам побачиш, типу того", Ч от ≥ вс≥ по¤сненн¤, що њх вдалос¤ вит¤гнути в≥дносно чергових гостей " вартири "Ѕабуњн" з трохи п≥дпитого молодика, котрий л≥ниво сьорбав пиво за столиком у темному куточку, морально готуючись до зустр≥ч≥ ≥з заруб≥жними кумирами. —прави були кепськими: 23 травн¤ тут оч≥кувалась у гост≥ московська група W.K.?, до складу ¤коњ були записан≥ чомусь одразу три д≥-джењ Ч DJ ∆ен¤ ЋурТЇ, DJ Comandante Sorinella та DJ Ўум, Ч але в≥домостей про ¤ку заздалег≥дь з≥брати не вдалос¤. ≤ от тепер ¤ опинивс¤ в ≥д≥отичному становищ≥, бо змушений був на манер ѕродюсера з одного "мас¤ньського" флеш-мультика ошал≥ло розпитувати оточуючих, хто вони ≥ що вони, от≥ московськ≥ гост≥. √аласлива молодь, ¤ка цього вечора переважала у склад≥ в≥дв≥дувач≥в зазвичай б≥льш тихоњ кавТ¤рн≥, ¤вно кепкувала з моЇњ непо≥нформованост≥.

(¬же згодом в≥д знайомоњ кињвськоњ журнал≥стки, ¤ка по життю Ї переконаною г≥пуючою байкершею ≥ з щор≥чною регул¤рн≥стю пакуЇ жовту вал≥зу й в≥дв≥дуЇ л≥тню кримську тус≥вку, що зветьс¤ в народ≥  аZантип чи  аZаntip, вдалос¤ зТ¤сувати бодай дещо. ќтже, W.K.? означаЇ абрев≥атуру запитанн¤ "Who Knows?" Ч у переклад≥ з англ≥йськоњ "’то знаЇ?" ’оча особисто ¤ додав би дл¤ ≥нтриги ще пару крапок: "W.K.?.. Who Knows?.. ’то знаЇ?.." Ѕо справд≥, хто њх, скромних казантип≥вських героњв знаЇ, музика це в них чи н≥?.. Ќу, типу тогоЕ

√рупа була утворена 1997 року в  ишинев≥ й одразу ж кинулась у виснажливе р≥чне турне просторами ћолдлви. ”перше хлопц≥ засв≥тилис¤ на м≥жнародному фестивал≥ "Sunflower", але тод≥ в гурт≥ нал≥чувалось лише два д≥-джењ Ч Ўум та —ор≥н. Ћише п≥сл¤ епохальноњ зустр≥ч≥ на  аZаntip≥ з д≥джеЇм ∆енею ЋурТЇ основний склад групи сформувавс¤ остаточно. Ќа самому ж злам≥ тис¤чол≥ть Ч у 2000 роц≥ гурт перебравс¤ до ћоскви ≥ почав пов≥льно, але впевнено трансмутуватис¤ в один з най¤скрав≥ших сучасних музколектив≥в ѕершопрестольноњ.

’оча, з ≥ншого боку, вс≥ три д≥-джењ-учасники тверд¤ть, що музикою ¤к такою не займаютьс¤: мовл¤в, це "нове позитивне мистецтво" поза будь-¤кими музичними напр¤мами й стил¤миЕ јле оск≥льки невтомн≥ критики мають-таки ¤кось в≥дпрацьовувати хл≥б св≥й насущний, то вони все ж дали визначенн¤ музичному стилю Ч зв≥сно ж, авторському й новаторському! Ч групи W.K.?: "Filter Beat".)

Е√ост≥ ¤вно зап≥знювались: або з поњздом щось не вийшло, або з ѕалацу спорту, де цього року в≥дбувалас¤ "„айка", д≥статис¤ до ѕодолу не могли. ¬же ≥ столи з≥ ст≥льчиками з центру зали прибрали, утворивши танцювальний майдан, ≥ величезн≥ колонки переставили з нест≥йких на вигл¤д ст≥льчик≥в на м≥цн≥ столи, й ≥нструменти налаштували Ч а њх все не булоЕ

як раптом близько 22:00 до кавТ¤рн≥ ув≥рвавс¤ ц≥лий табун розхристаноњ молод≥, очолюваний усм≥хненими молодиками. ќдин з них вигукнув на б≥гу, що виступ от-от розпочнетьс¤, вони т≥льки од¤гнуть "своњ чар≥вн≥ строњ"Е ј молод≥жний натовп усе прибував. Ќа ≥мпров≥зованому танцмайданчику вже повно було "п≥ддатих", по-л≥тньому вд¤гнених юнак≥в та юнок, в≥д в≥дблиск≥в сережок, ¤к≥ простромили пупки та ≥нш≥ ≥нтимн≥ частини т≥ла, що з ц≥кав≥стю визирали з-п≥д од¤гу, просто сл≥пило оч≥Е

… нарешт≥ "Who Knows?" зТ¤вились на сцен≥ у вс≥й крас≥ своњх "строњв", що за моњми скромними спостереженн¤ми профана ¤вл¤ли собою капелюхи, розц¤цькован≥ маскувальними зелено-брунатними пл¤мами, бо решта од¤гу Ч звичайн≥ футболки та джинси, що в них чар≥вного? ” джинсах, ¤к казав колись в≥домий гуморист, можна ≥ на вес≥лл¤ ходити, ≥ вуг≥лл¤ вантажити Ч р≥ч ун≥версальнаЕ

Ќав≥що груп≥ аж три д≥-джењ, ¤ теж так ≥ не зрозум≥в. ”с≥ на чомусь грають, переважають духов≥ ≥нструменти, хтось сп≥ваЇ. —тильЕ “а ¤кий там, у б≥са "Filter Beat"?! яке "позитивне мистецтво поза напр¤мами ≥ стил¤ми"?! “ой-таки сучасний реп та г≥п-гоп! “екстиЕ  гм-м-м-мЕ “е, що по-англ≥йськи, зрозум≥ти важко (у хлопц≥в все ж не йоркширський акцент, а кишин≥вський), те, що рос≥йською Ч не набагато легше (акустика у "бабуњнському" п≥двал≥ не та, звук викривл¤Їтьс¤ найбезглузд≥шим чином). ” ¤кийсь момент виступу сол≥ст п≥дштовхнув одного з виконавц≥в ≥ сказав, що в≥н Ч "ваш", украњнською, мовл¤в, вм≥Ї. ”крањнська ж його була Ч нарочитий суржик.  оротше, хлопц≥ сучасн≥, ¤вно просунут≥.

јле на вс≥ ц≥ подробиц≥ публ≥ц≥ було ¤вно начхати. Ќа ≥мпров≥зованому майданчику хтось танцював, збиваючи столи ≥ оточуючих, але переважна б≥льш≥сть молодик≥в або др≥бно трусилас¤, немов в≥д пропасниц≥, або нав≥ть абсолютно позавмирала на м≥сц≥, просто хапаючи кайф в≥д "позитивного мистецтва", ¤ке лупило у барабанн≥ перетинки оглушливими децибелами.

—пробував нашвидкоруч опитати публ≥ку щодо вражень.

"ќдрив!"

"ѕовний ульот!"

" лас!"

"«в≥здЇц!.." (÷¤ репл≥ка подаЇтьс¤ у наближеному до культурного переклад≥.)

"ј мен≥ шо? ќн мо¤ короста перед койкою позитивом зар¤джаЇтьс¤, а ¤ Ч пивом". („олов≥к моњх рок≥в тицьнув пальцем на д≥вчину в≥ку моЇњ дочки, що трусилас¤ неподал≥к.)

Ќ≥, не дано мен≥ зрозум≥ти, чому саме W.K.? Ч найкращ≥, найульотн≥ш≥, не даноЕ “ож в≥дчувши себе уламком минулоњ епохи, ¤ потихеньку ретирувавс¤ з " вартири "Ѕабуњн": нехай краще кайфують без менеЕ

“имур Ћитовченко



Hosted by uCoz

© “имур Ћитовченко. ¬сi права застереженi у в≥дпов≥дност≥ до «аконодавства ”крањни. ѕри використаннi посиланн¤ Ї обов'¤зковим. (’оча всiм вiдомо, що "копi-райт" розшифровуЇтьс¤ або "копiювати праворуч", або "зкопiйовано вiрно", тож до збереженн¤ авторських прав нiхто серйозно не ставитьс¤... ј шкода!)
якщо ¬и знайшли цю сторiнку через ¤кусь пошукову систему i просто вiдкрили њњ, то скорiш за все, нiчого не знаЇте про автора даного тексту. “ак це легко виправити, мiж iншим! ƒавiть тут, i всеЕ