“ака приваблива музична буфонадаЕ

ƒобрим Ї той артист, ¤кий вм≥Ї тримати паузу, а дуже добрий артист тримаЇ ну ду-у-уже довгу паузу!

¬ суботу, 17 кв≥тн¤ кавТ¤рн¤ "Ѕабуњн" працювала аж за п≥вн≥ч. ј все з-за рос≥йських гостей: група "’оронько оркестръ" затрималась у дороз≥, але пот≥м вихлюпнула на стомлених чеканн¤м в≥дв≥дувач≥в неймов≥рний синтез просто несум≥сних речей, щедро заправлений джазовим соусом.

÷ього разу в≥дв≥дувач≥ книжковоњ кавТ¤рн≥ "Ѕабуњн" мало не зомл≥ли в≥д оч≥куванн¤. –ос≥йська група "’оронько оркестръ" мала привезти програму "—трашные песни", проте музиканти все не зТ¤вл¤лис¤. „ас т¤гнувс¤ жувальною гумкою, а розставлен≥ на естрад≥ ≥нструменти залишалис¤ "мертвими", грали лише дисков≥ композиц≥њ. ѕ≥дозрюючи, що рос≥йськ≥ гост≥ просто в≥дсиджуютьс¤ у гримерц≥, навмисно "зат¤гуючи паузу", нетерпл¤ча публ≥ка дек≥лька раз≥в влаштовувала шалену овац≥ю Ч але марно! як раптом хвилин за дес¤ть до двадц¤ть другоњ адм≥н≥страц≥¤ оголосила: ще дес¤ть хвилин, ≥ гост≥ прибудуть! ѕросто пот¤г затримавс¤Е

 онцерт "’оронько оркестръ" розпочавс¤ тод≥, коли ≥нш≥ зазвичай зак≥нчують виступи Ч аж о п≥в на одинадц¤т≥й вечора. «ате що це був за концерт!.. —ол≥ст (в≥н же кер≥вник групи) ƒмитро ’оронько почувавс¤ ≥ поводивс¤ абсолютно розкуто. ¬≥н то рев≥в хрипкуватим баритоном справд≥ ¤к≥сь "жахлики", то зривавс¤ на дзв≥нкий фальцет. «≥скакував з≥ сцени, аби потанцювати з д≥вчатами просто у зал≥ Ч а наступноњ мит≥ видиравс¤ на високий ст≥лець та сп≥вав, п≥дпираючи спиною стелю. ѕримушував гл¤дач≥в кукувати, плескати у долон≥ та тараторити щось англ≥йською, створюючи "акомпонуючи" соб≥. ѕоказував ¤зика та корчив морди, немов мавпаЕ ≤ т≥льки тонюс≥ньк≥ ц≥вочки поту вказували на внутр≥шню напругу артиста.

«агалом, цей зап≥зн≥лий виступ швидше нагадував буфонаду, н≥ж "нормальний" концерт. ўо ж до репертуару, то в≥н ¤вл¤в собою дивну сум≥ш одеського "блатн¤ка", народних п≥сень, рос≥йського романсу та англо-американського джазу. –≥ч неможливаЕ проте дуже й дуже приваблива! ’оронько при цьому не скупивс¤ на жарти, теревен≥в то про "харк≥вськ≥ мотиви", то про останн≥ "паризьк≥" в≥¤нн¤ Ч мовл¤в, оркестр т≥льки-но з ѕарижу. ѕроњздом у  иЇв≥, так би мовити. Ќу, й ≥нш≥ дурнички у тому ж род≥.

¬иступ завершивс¤ аж о 23:40 Ч при цьому ’оронько у супровод≥ кларнета й саксофона продеф≥лював на вулицю, з≥рвав табличку з розкладом роботи "Ѕабуњна" (там вказувалось, що кавТ¤рн¤ працюЇ до 22:00), повернувс¤ на сцену ≥ продемонструвавши табличку, переламавс¤ навп≥л у театральному поклон≥: мовл¤в, вибачайте, але працювати дал≥ неможливо! ƒо наступних зустр≥чей, ки¤ниЕ

«а бокалом пива

Ќе дивно, що по зак≥нченн≥ концерту до ƒмитра ’оронька вишикувалас¤ черга охочих до ≥нтервТю журнал≥ст≥в. «в≥сно, першими на ексклюзивне побаченн¤ ≥з з≥ркою допускалис¤ телекамери, а вс¤к≥ "пишуч≥" газет¤р≥ були немилосердно в≥дсунут≥ у хв≥ст. ƒовелось чатувати, доки ¤кийсь з оркестрант≥в висунетьс¤ з гримерки й запрошувати до бес≥ди його. ÷им музикантом ви¤вивс¤ барабанщик ≥ саксофон≥ст за сум≥сництвом ќлександр √уреЇв. ѕерше питанн¤ було, ¤сна р≥ч, про збирача групи:

Ч √рупу з≥брав ƒмитро, в≥н сол≥ст, автор ≥дењ ≥ взагал≥ придумав багато з того, що ви сьогодн≥ побачили.

Ч якщо ƒмитро такий фантазер, то пр≥звище в нього хоча б справжнЇ? јбо це псевдон≥м?..

Ч ѕр≥звище справжнЇ Ч ’оронько.

Ч ¬аш колектив довго ≥снуЇ?

Ч «агалом-то 8 рок≥в. ўоправда, склад був зовс≥м ≥ншийЕ

Ч « ¤кого м≥ста проњздом? « самого ѕарижу, ¤к стверджував ƒмитро, або?..

Ч Ќе з ѕарижу, а з —анкт-ѕетербургу.

Ч ѕерепрошую за необ≥знан≥сть, проте у словах вашого сол≥ста наст≥льки т≥сно перем≥шан≥ правда ≥ фантаз≥њЕ

Ч Ќ≥чого, усе гаразд.

Ч ј чому затрималис¤? ѕоњзд зап≥знивс¤?..

Ч Ќ≥, в≥н просто так приходить. јле не т≥льки ви стомилис¤, оч≥куючи тут. ƒл¤ нас цей концерт теж був надто важким: ми ж просто з поњзда, ц≥лу добу њхалиЕ

Ч “ак, з ѕ≥тера до  иЇва плентатись Ч це, зв≥сно, не "„ервоною стр≥лою" до ћоскви лет≥ти.

Ч «годен.

Ч “им не менш, експромти просто чудов≥!

Ч ƒ¤куюЕ за в≥дсутнього ƒмитра.

Ч ѕрошу. “а скаж≥ть от що: кажуть, що добрий експромт той, що п≥дготовлений заздалег≥дь. “о ¤кою м≥рою п≥дготовлене все, що тут сьогодн≥ в≥дбувалос¤?

Ч Ќу, ¤к≥сь окрем≥ моменти, можливо, й п≥дготовлен≥, проте переважна б≥льш≥сть все ж залежить в≥д конкретноњ публ≥ки, гл¤дацькоњ зали, в≥д реакц≥њ. ¬≥д цього все може зм≥нитис¤.  оротше, щораз все в≥дбуваЇтьс¤ по-р≥зному. ќтже, скаж≥мо так: заготовки Ї, проте њх не так багато, ¤к може здаватис¤.

Ч ј приблатненний "одеський" репертуар в оркестру зв≥дки?

Ч Ќе сказав би, що в≥н наскр≥зь блатний. “ут ≥ джаз, ≥ рок, ≥ шансон Ї Ч коротше, це сум≥ш.

Ч ќсобливо мен≥ сподобались романси у джазовому виконанн≥. Ќе чекав, що так можна засп≥вати "∆ивет мо¤ отрадаЕ" та "Ўумел камыш"!

Ч “а-а-акЕ ќт у цьому й пол¤гаЇ ориг≥нальн≥сть ≥дењ та виконанн¤, ¤к нам видаЇтьс¤.

Ч ѕрозвучав такий жартик, що ви пишете книгу про коханн¤ Ч вс≥м колективом, ¤к можна зрозум≥ти.

Ч √м-м-мЕ

Ч “ож ¤к ¬и ставитесь до твердженн¤, що "любовь Ч не картошка"?.. ƒо реч≥, от ц≥Їњ п≥сн≥ ¤ не почув. ј шкодаЕ

Ч Ќу, любов, коханн¤ Ч це справд≥ "не картошка". ÷е руш≥йна сила дл¤ музикант≥в, художник≥в, артист≥в. Ќайголовн≥ше у житт≥ загалом.

Ч Ќаск≥льки ви вс≥ любите цю свою програму?

Ч ¬важаю њњ достатньо ц≥кавою. ѓњ ц≥каво грати, бо пор¤д ≥з заготовленими завжди Ї моменти дл¤ ≥мпров≥зац≥њ. ƒуже р≥дка програма, ¤ б так сказав. Ќавр¤д чи у св≥т≥ под≥бних програм багатоЕ можливо, ≥нших под≥бних немаЇ загалом, бо тут присутн≥ моменти ≥ театрального, й музичного шоу Ч ≥ все поЇднане разом.

Ч ”  иЇв≥ ви вперше?

Ч “ак.

Ч ’то вас запросив?

Ч —итуац≥¤ складна: завтра [18 кв≥тн¤ Ч “.Ћ.] зн≥маЇмось на канал≥ —“—, куди нас запросив ќлександр ÷екало. ќтже, загалом-то ми на зйомку прињхали, проте попутно ще й про концерт домовились. ’оча, спод≥ваюс¤, це не останн≥й концерт у  иЇв≥.

Ч ј в ”крањн≥ загалом бували?

Ч я т≥льки до  риму в≥дпочивати њздив, а так Ч н≥. ј от ƒмитро у ’арков≥ народивс¤, то в≥н, зв≥сно, бував, ≥ не раз.

Ч ј-а-а, то он зв≥дки т≥ "харк≥вськ≥ мотиви"!.. ¬ такому раз≥ скаж≥ть, до ¤ких ≥ще крањн вибираЇтесь? ƒо —Ќƒ, до ™вропи, јмерики ≥ таке ≥ншеЕ

Ч « серйозних, так би мовити, поњздок ми були нещодавно у Ќ≥меччин≥. ј в основному њздимо по –ос≥њ. ћосква, —анкт-ѕетербург Ч це наш≥ головн≥ майданчики. “ам нас дуже добре знають, особливо у ћоскв≥, де Ї велик≥ зали.

Ч ј ¤к все д з —Ќƒ? ”збекистан,  азахстанЕ

Ч Ќ≥, туди ще не д≥сталис¤.

Ч ќтже, ”крањна, так би мовити, "в≥дкриваЇ сезон" в≥дв≥дин?

Ч ” певному розум≥нн≥, так.

Ч ўо робили у Ќ≥меччин≥?

Ч ѕрот¤гом м≥с¤ц≥ р≥зн≥ музичн≥ колективи з ѕетербургу њздили до Ќ≥меччини за програмою культурного обм≥ну. ћи теж зТњздили, дуже-дуже добрий концерт в≥дбувс¤, дуже тепло приймалиЕ

Ч „и вс≥ музиканти мають профес≥йну осв≥ту?

Ч “ак. я сам викладач петербурзького ”н≥верситету культури ≥ мистецтв, веду клас саксофона, викладаю ≥стор≥ю та стил≥ музики. «араз у нас, у ѕ≥тер≥ дуже добр≥ навчальн≥ заклади.

Ч ” конкурсах берете участь?

Ч я особисто лауреат дек≥лькох конкурс≥в. ј сам ƒмитро з колективом зайн¤в друге м≥сце на м≥жнародному конкурс≥ ≥мен≥ јндр≥¤ ћиронова. ¬≥н, до реч≥, профес≥йний актор, працюЇ у театр≥ ЋЇнсовЇта, зн≥маЇтьс¤ у к≥но, в сер≥алах. ≤ ще буквально м≥с¤ць тому у ћоскв≥ ми отримали прем≥ю ¤к найкреативн≥ша група 2003 року.

Ч ’то њњ присуджуЇ?

Ч ћосковський журнал " реатив". ƒо реч≥, серед ном≥нант≥в був ≥ ћихайло √орбачов, в≥н теж отримав прем≥ю. ≤ ще отримали у ѕетербурз≥ прем≥ю "Ќайт Ћайф ¬ордз" Ч вона присуджуЇтьс¤ клубам, групам ≥ виконавц¤м, що беруть участь у н≥чному житт≥ м≥ста.

Ч —ол≥дноЕ ј тепер традиц≥йне питанн¤ Ч про творч≥ плани?

Ч «араз робимо практично нову програму, будемо писати диски. ¬ нас багато свого матер≥алу, причому матер≥ал авторський, а не чуж≥ перероблен≥ п≥сн≥.

Ч Ўкода, що ваш диск у "Ѕабуњн≥" сьогодн≥ не продаЇтьс¤.

Ч ¬ нас зараз директор зм≥нивс¤, тож зм≥нилас¤ ≥ ситуац≥¤ Ч у кращий б≥к.

ѕ≥дготував
“имур Ћитовченко

Hosted by uCoz

© “имур Ћитовченко. ¬сi права застереженi у в≥дпов≥дност≥ до «аконодавства ”крањни. ѕри використаннi посиланн¤ Ї обов'¤зковим. (’оча всiм вiдомо, що "копi-райт" розшифровуЇтьс¤ або "копiювати праворуч", або "зкопiйовано вiрно", тож до збереженн¤ авторських прав нiхто серйозно не ставитьс¤... ј шкода!)
якщо ¬и знайшли цю сторiнку через ¤кусь пошукову систему i просто вiдкрили њњ, то скорiш за все, нiчого не знаЇте про автора даного тексту. “ак це легко виправити, мiж iншим! ƒавiть тут, i всеЕ