≤ буде TWIX!..

¬вечер≥ 27 березн¤ в≥дв≥дувач≥в кавТ¤рн≥ " вартира "Ѕабуњн" розважало тр≥о "“в≥кс" у склад≥ Ћеон≥да ’имчука (ксилофон, духовий аккордеон), ёр≥¤ ¬ажен≥на (маримба, фортеп≥ано) ≥ ¬адима ’имчука (перкусс≥о).

Ќе скажу, що концерт був вдалим Ч скор≥ше його результат можно охарактеризувати "з серединки на половинку". Ќ≥, справа аж н≥¤к не у в≥дсутност≥ таланту чи фахового р≥вн¤ в самих музикант≥в: саме ту усе в пор¤дку. ≤ все ж дек≥лька перших номер≥в програми залишили в≥дв≥дувач≥в кафе байдужими: в основному вони сид≥ли за столиками ≥ теревен≥ли про своЇ, житейське, не звертаючи увагу на ¤кийсь там "живий звук".

¬се зм≥нилос¤ п≥сл¤ того, ¤к Ћеон≥д ’имчук зм≥нив ксилофон на гармон≥ку, а ёр≥й ¬ажен≥н перес≥в за п≥ан≥но: тут гом≥н у зал≥ уперше за весь веч≥р пом≥тно потихшав, а на невеличку в≥льну в≥д стол≥в д≥л¤ночку перед сценою несм≥ливо виринула перша парочка. “ак було й надал≥: п≥д гармон≥ку з фортеп≥ано охоче танцювали, п≥д чисто ударн≥ вертались до розмов.

ўо ж, не вс≥ концерти бувають вдалими, не кожну душу проймаЇ солодке захопленн¤ в≥д латиноамериканських мелод≥й. ƒл¤ цього, можливо, варто було б см≥лив≥ше шукати та ≥мпров≥зувати просто на м≥сц≥, тод≥ ¤к "“в≥кси" намагалис¤ п≥дкорити в≥дв≥дувач≥в кавТ¤рн≥ насамперед майстерн≥стю виконанн¤.

¬т≥м, в такого колективу все ще попереду Ч ¤к злети та удач≥, так ≥ ¤вн≥ "проколи". Ѕудемо спод≥ватись, що у житт≥ перших буде значно б≥льше. „ого зичимо ≥ музикантам, ≥ вс≥м завс≥дникам кавТ¤рень, не зважаючи на нин≥шн≥й, б≥льш н≥ж прохолодний) ф≥налЕ

ѕо зак≥нченн≥ виступу ¤ мав довол≥ тривалу бес≥ду з ёр≥Їм ¬ажен≥ним, ¤кий цього вечора т≥шив публ≥ку грою на маримб≥ та фортеп≥ано. ѕочали з того, чи давно з≥бралос¤ тр≥о.

Ч як ц≥л≥сному колективу, у травн≥ нашому ансамблю буде ш≥сть рок≥в. —початку був дует Ч ксилофон та маримба, а пот≥м у звТ¤зку з великою к≥льк≥стю виступ≥в, оск≥льки музиц≥ треба надавати р≥зн≥ окраси, в нас зТ¤вивс¤ перкусс≥о.

Ч ћаЇте спец≥альну осв≥ту? ј може, ви аматори?

Ч ¬ ус≥х нас за плечима музична осв≥та: в Ћеон≥да консерватор≥¤, в мене ≥ ¬адима Ч музучилище.

Ч ћузика ваша ≥ справд≥ зачаровуЇ. ѕроте особисто мен≥ здалос¤, що сьогодн≥ публ≥ка набагато жвав≥ше реагувала на фортеп≥ано ≥ гармон≥куЕ

Ч ¬се залежить в≥д настрою публ≥ки: хочуть люди потанцювати, трошки поб≥ситис¤ чи спок≥йно розслабившись, послухати музику. «алежно в≥д того, де ми граЇмо.

Ч ј де вам доводитьс¤ грати?

Ч ≤ у н≥чних клубах, ≥ в ресторанах, але здеб≥льшого з латинським ухилом, оск≥льки саме латиноамериканська музика потребуЇ дл¤ виконанн¤ ксилофон та маримбу. ¬ нашому репертуар≥ також багато танго ≥ вальс≥в: "Ѕризки шампанського", "јргентинське танго", "–≥о-р≥та"Е ћи на цьому буквально спец≥ал≥зуЇмось, причому у сполученн≥ маримби з гармон≥кою, але тут под≥бн≥ реч≥ не п≥дуть.

Ч ќт у мене й виникло в≥дчутт¤, що до вашоњ програми пасуЇ не затишно-домашн≥й стиль " вартири "Ѕабуњн", а л≥тн¤ н≥ч п≥сл¤ спекотного дн¤, морський бриз, засмагл≥ красун≥Е  урорт!

Ч Ќевже?..

Ч “ак. “ож коли ви переходили до гармон≥ки та фортеп≥ано, все одразу зм≥нювалось, ставало б≥льш доречним саме зараз. ќсобливо сподобалось сполученн¤ фортеп≥ано та ксилофону.

Ч Ќасправд≥ наша програма дуже велика. јле коли ми прийшли сюди сьогодн≥ то вир≥шили зробити наголос на ретро Ч на музиц≥ 40-50-х рок≥в, можливо, нав≥ть на довоЇнн≥й. як бачите, сьогодн≥ тут з≥бралас¤ в основному молодь, от ми й вир≥шили, що њх зац≥кавить ретро. “ак що програму ми пост≥йно зм≥нюЇмо. «розум≥ло, не всю й не кардинально, але надаЇмо њй щоразу ¤когось нового забарвленн¤.

Ч я не профес≥онал, не можу вам щось радитиЕ јле без духового ≥нструменту принаймн≥ сьогодн≥ програма сприймалас¤ не дуже. ѕовторюю: починалась гармон≥ка Ч все ставало на м≥сц¤.

Ч ўодо духового ≥нструменту, про ¤кий ви казали, то ксилофон ≥ маримба дуже погано сполучаютьс¤ з духовими. —ам≥ вони Ч ≥нструменти близьк≥, а от духов≥Е

ƒо того ж, в≥д програми до програми все зм≥нюЇтьс¤ кардинально. Ќаприклад, позаминулого разу тут сид≥в молод≥жний бенкет, ¤ким не вистачало саме "“ек≥ли" та ≥ншоњ запальноњ латинськоњ музикиЕ «в≥сно, сполученн¤ р≥зних композиц≥й маЇ бути пом≥ркованим.

Ч ¬се може бути Ч тим паче, ви профес≥оналиЕ

Ч ¬ нас Ї програма, що повн≥стю складаЇтьс¤ з, так би мовити, попул¤рноњ класики: ћоцарт, Ѕах, –осс≥н≥Е “ак от, ми грали њњ тут, ≥ публ≥ц≥ подобалось. “ой же "ѕолонез" ќг≥ньского на ксилофон≥ та маримб≥ звучить просто чудово!

Ч √аразд. ј чи пробували записати на фонограму в≥дсутн≥ у вашому колектив≥ ≥нструменти та й грати на тл≥ цього запису?.. ÷е б додатково ур≥зноман≥тнило пал≥тру.

Ч ÷е в нас у робот≥, вже записано дек≥лька фонограм-м≥нусовок. јле ¤кщо вже робити "фанерну" програму, то вона маЇ бути лише чисто фанерною!

Ч „ому?! ѕогл¤ньте, ск≥льки г≥тарист≥в грають у переходах ≥ на вулиц¤х п≥д фонограму з ц≥лим оркестром!..

Ч јле ж тут колонки розставлен≥ по всьому залу, а жива музика в≥д ≥нструмент≥в лине т≥льки з≥ сцени. як≥сно збалансувати це по всьому залу неможливо. ќт ¤кби ≥ звук в≥д ≥нструмент≥в, ≥ "фанера" йшли в апаратуру Ч тод≥ так, питань справд≥ немаЇ. јле ми працюЇмоЕ

Ч ƒо реч≥, перкусс≥о мен≥ сподобавс¤, але ≥ в нього барабан≥в замало, ≥ тар≥лка йому б не завадила.

Ч ѕо¤сню, чому в нас наст≥льки мало ≥нструмент≥в. ћи Ч колектив моб≥льний, нам вистачаЇ 5-7-ми хвилин, аби розставити ≥нструменти. ќт зараз поњдемо туди, де за 10 хвилин по прибутт≥ маЇ прозвучати перший акорд Ч ≥ все! «а такоњ ситуац≥њ не варто т¤гати багацько ≥нструмент≥в.

Ч ћен≥ здаЇтьс¤, аби продемонструвати публ≥ц≥ св≥й талант, варто було з≥грати одну й ту саму р≥ч у сполученн≥ "ксилофон-маримба" Ч ≥ тут же перейти на гармон≥ку з фортеп≥аноЕ

Ч ѕо сцен≥ б≥гати незручно, особливо мен≥ м≥ж маримбою та фортеп≥аноЕ јле, з ≥ншого боку, ми ус≥ наш≥ мелод≥њ за р≥зних ситуац≥й граЇмо ≥ у джаз≥, ≥ в латинос, ≥ у ретро Ч коротше, зм≥нюЇмо стил≥.

Ч я не кажу про зм≥ну на ходу: з≥грали композиц≥ю на одних ≥нструментах, з≥грали на ≥нших Ч ось ≥ пор≥внюйте!

Ч Ўкода, ви не чули "ќч≥ чорн≥": ми зробили кожен куплет у р≥зних стил¤х Ч св≥нг, латинос, г≥п-гоп, вальс ≥ джаз-вальс. «розум≥ло, так≥ експерименти слухати ц≥каво.

Ч “ак, шкода, що не почувЕ

Ч “ож треба було п≥д≥йти й замовити!

Ч ѕерепрошую, преса не мусить втручатись у переб≥г под≥й, ми лише ф≥ксуЇмо те, що в≥дбуваЇтьс¤ поруч.

Ч јле саме на таких речах музиканти й перев≥р¤ютьс¤: "ј ви оце можете?.. ј це?.. ј ось це?.." “≥льки тод≥ та ¤кщо, коли музикант визнаЇ, що не може чогось заграти Ч отут ≥ визначаЇтьс¤ його клас.

Ч ÷≥каво! як зустр≥немось ≥ще, треба вас на "—≥м-сорок" перев≥рити.

Ч ƒо реч≥, маЇмо у репертуар≥ велику к≥льк≥сть народних п≥сень. ™ попур≥ на Їврейську тематику, Ї на рос≥йську, Ї також американськ≥ та "украњнський в≥ночок" п≥сень. ќстанн≥ в основному граЇмо у сполученн≥Е

Ч ≤ останнЇ запитанн¤: чи брав "Twix" участь ¤кихось програмах, конкурсах?

Ч ћи Ї лауреатами ’ м≥жнародного джазового фестивалю "ќс≥нн≥й марафон".

Ч “од≥ залишаЇтьс¤ побажати вам подальших усп≥х≥в, перемог ≥ визнанн¤.

Ч ƒ¤кую.

ѕ≥дготував
“имур Ћитовченко

Hosted by uCoz

© “имур Ћитовченко. ¬сi права застереженi у в≥дпов≥дност≥ до «аконодавства ”крањни. ѕри використаннi посиланн¤ Ї обов'¤зковим. (’оча всiм вiдомо, що "копi-райт" розшифровуЇтьс¤ або "копiювати праворуч", або "зкопiйовано вiрно", тож до збереженн¤ авторських прав нiхто серйозно не ставитьс¤... ј шкода!)
якщо ¬и знайшли цю сторiнку через ¤кусь пошукову систему i просто вiдкрили њњ, то скорiш за все, нiчого не знаЇте про автора даного тексту. “ак це легко виправити, мiж iншим! ƒавiть тут, i всеЕ